Recente inhoud door pimbolientje

  1. pimbolientje

    Discussietopic video advertenties

    Weet niet of het al bekend is wat reclames in FoE betreft. Werkt voor Android toestellen. In het beginscherm van jouw telefoon open je instellingen Vervolgens klik je op het loepje om te gaan zoeken Je zoekt naar dns Vervolgens kies je Privé-dns Kies nogmaals Privé-dns En vul in bij hostnaam...
  2. pimbolientje

    Discussietopic video advertenties

    Vlad verwoord FOE precies goed. Totaal geen uitdaging meer en hersenloos op een knopje klikken
  3. pimbolientje

    Discussietopic video advertenties

    zelf speel ik voor 99,9 % via de browser maar zodra ik maar 1 advertentie moet gaan bekijken in het spel ben ik er vandoor....
  4. pimbolientje

    Discussietopic 1.216

    staat toch bij de aankondigingen van deze update: We hebben de laadproblemen in de Gildestrijdperken verbeterd. Je kan nu weer net zo snel vechten en onderhandelen als voorheen! dus echt niet, het blijft kommer en kwel om op je mobiel een gevechtje te kunnen doen ik weet niet hoeveel...
  5. pimbolientje

    Discussietopic 1.214

    Ik durf te wedden dat die dev het spel zelf niet eens speelt.
  6. pimbolientje

    Discussietopic 1.214

    Zorg ervoor dat je bij je instellingen de bevestigingspop-up voor diamanten op Geactiveerd hebt staan. Gaat je wel erg afremmen omdat je die dan weer weg moet klikken, maar bespaart je dia
  7. pimbolientje

    Discussietopic 1.214

    een optie bij de instellingen om dat uit te schakelen zou ook een mooie optie zijn het herstellen met dia doe ik toch niet aan, genoeg manschappen om ze te wisselen maar ik heb er al een paar keer bijna op geklikt, haalt de snelheid bij het meppen er echt wel uit :(
  8. pimbolientje

    Discussietopic 1.214

    oei en die alle genezen knop, ik zie het nu pas, de meest waardeloze plek die ze daar voor hadden kunnen uitzoeken
  9. pimbolientje

    Discussietopic 1.214

    hoppa gooien we we gewoon uit die fluister, niet ff nadenken hoor dat berichten sturen werkt lang zo prettig niet, sterker nog als ik aan het meppen ben, heb ik geen tijd om de berichten te lezen En dan ook nog discrimineren hoor van de app spelers dat ze cadeautjes krijgen, waar zijn die dan...
  10. pimbolientje

    pimbolientje

    Voor niets gaat de zon op
  11. pimbolientje

    Paas Wedstrijd 2021 - Discussietopic

    ow dat is slim, daar had ik nog niet bij nagedacht
  12. pimbolientje

    Paas Wedstrijd 2021 - Discussietopic

    sorry ik laat hem ook voorbijgaan, zal veel moeten verkopen of opslaan om een beetje in de richting van de gewenste vorm te komen de stadjes staan allemaal tot aan de nok toe vol
  13. pimbolientje

    Discussietopic 1.200

    top dat de HH missies weer goed werken maar op de GvG is het nu prut ene euvel verholpen, een ander er voor terug
  14. pimbolientje

    Discussietopic 1.199

    hahaha mijn reactie is weg ik wist al dat het ging gebeuren, zei niet voor niets dat spelers namen vermelden eigenlijk niet kan en INNO verander gewoon die HH missies en maak ze zo dat er niet mee te voetelen is
  15. pimbolientje

    Discussietopic 1.199

    pffff ik wil net komen melden dat ze het spel ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt, zo erger ik me aan die vertraging lees ik nu al de aankondiging :( dat is iets wat jullie wel in iedereen zijn mailbox mogen gooien hoor. dan maar ff afwachten, of vakantie nemen is het nu zo moeilijk...
Bovenaan