Recente inhoud door Jervazo

  1. Jervazo

    Discussietopic geschiedenis evenement 2024

    Het niveau van de vertalingen is ook wel flink hard achteruit gegaan zeg... Makkelijk, middelgroot en harde dek? Dat is wel een hele dramatische vertaling van easy/medium/hard. Overal ook willekeurige hoofdletters, Engelse termen en Nederlandse termen worden door elkaar gehaald, en nog niet te...
  2. Jervazo

    Discussietopic 1.214

    'Verbeteringen' We hebben de fluisterfunctie in de chat verwijderd en vervangen door de mogelijkheid om een privébericht te sturen via het berichtencentrum. Waarom zou je dat nou weer doen? Even snel een fluisterchat opstarten is veel makkelijker dan dat ellendige berichtensysteem. Dat jullie...
  3. Jervazo

    'Nieuwe' herhaalmissies

    Ten eerste slaat dat hele nieuwe vertraging gedoe met de herhaalmissies helemaal nergens op, pak het probleem van clickbots oid bij de kern aan... Maar goed, daar kan ik wel weer een hele rant op zich over houden. Dat gezegd hebbende is deze draak van een oplossing ook nog eens onfatsoenlijk...
  4. Jervazo

    Bevestigd Fluisterchat

    Sinds vandaag merk ik dat de fluisterchat stuk is. Ik kan wel een berichtje typen naar iemand, maar wanneer ik op enter druk verdwijnt het bericht in het grote zwarte niets. Hebben meer spelers hier last van?
  5. Jervazo

    Discussietopic: De Galatatoren

    Maarehh, waarom wordt dit ding nou aangekondigd zonder dat we er iets vanaf weten? Wat triggert de questline, is dat ding al actief? (zo nee, wanneer wel?) Cursusje communicatie kon er dit jaar niet af bij Innogames zeker?
  6. Jervazo

    Discussietopic: De Galatatoren

    Ik krijg al ook een shitload aan goedjes binnen hoor. Maar 8k eigen inleg voor de Arc gaat ook wel vervelen, dan is zo'n nieuw GG best een leuk zijproject :)
  7. Jervazo

    Discussietopic: De Galatatoren

    Levert ook nog redelijk wat goedjes voor een 3x3 gebouw (als de beta versie 1 op 1 over wordt genomen), dat is ook zeker niet slecht :)
  8. Jervazo

    Sinterklaaswedstrijd

    Sinterklaas liep door Felair zijn dorp heen Maar wat hij daar zag, schopte tegen zijn zere been Wat had die beste jongeman nou toch gedaan Gebouwtjes niet aangesloten aan de baan?! Dat vond Sinterklaas echt niet kunnen hoor Daarom liep hij zo snel mogelijk weer door Ook al geeft het wat aanval...
  9. Jervazo

    Censuur op de chat

    Is dit al duidelijk? En zo ja, wat is de argumentatie?
  10. Jervazo

    Antiekveiling items

    Nu we laatst weer een lading veilingitems erbij hebben gekregen, wat prima items zijn, zijn er ondertussen wel heel veel verschillende veilingitems. Veel van de gebouwen zijn absoluut geen toevoeging voor steden. Hierbij denk ik dan aan gebouwen zoals menagerie, cascade, landhuis van de heer...
  11. Jervazo

    # gezelligheid zoekt leuke nieuwe leden

    Bedankt voor die glimlach op m'n gezicht, je duldt geen concurrentie? ;)
  12. Jervazo

    Censuur op de chat

    Is hier al wat meer over bekend? Het is namelijk nog steeds even irritant...
  13. Jervazo

    Censuur op de chat

    Dit gaat nu inderdaad om de chat, niet de berichten. En dus vooral om de gildechat, waar volgens mij alleen maar gildeleden toegang tot hebben ;)
  14. Jervazo

    Censuur op de chat

    Volgens mij ook net voor de update inderdaad.
  15. Jervazo

    Censuur op de chat

    Ik wil even klagen over het feit dat sinds een paar dagen de standaard linkjes worden gecensureerd op de chat. Wanneer wij gewoon op de giildechat bezig zijn willen we nog wel eens een screenshot of youtube linkje delen, wat nu dus via een omweg moet. De censuur die een paar maanden geleden...
Bovenaan