Recente inhoud door HAMSTEG

  1. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Volgens mij kun je GS iets meer balanceren door een soort van aanvoerzekerstelling in te voeren. Grote legers kosten veel goederen en de aanvoer daarvan moet je veilig stellen. Door per sector die in je bezit is, bijvoorbeeld X gevechten te moeten doen voor het veiligstellen van de voorraad...
  2. Actief speler Carpe Diem. Onderdeel van de driekoppige leiding.

    Actief speler Carpe Diem. Onderdeel van de driekoppige leiding.
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Het spel zou tactischer worden als je bijvoorbeeld altijd verbonden moet zijn met je HQ of als je per gewonnen sector ook een soort van bevoorradingsstraf krijgt waardoor je langzamer kunt aanvallen oid. De grootste veroveraars in de RLF geschiedenis zijn kapot gegaan op slechte aanvoer van...
  4. Gilde Carpe Diem zoekt actieve GE en GS leden

    Het gilde Carpe Diem, rekruteert actieve leden op GE en GS. Carpe Diem is meer een familie dan een gilde! Wij kennen maar één verplichting en voor de rest actieve boost en treintjes. Als een van de oudste actieve gildes op Brisgard zijn we een vaste waarde op deze server geworden. Bijna alle...
  5. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Valt mij tegen, ik had juist gehoopt op iets meer leveling maar het omgekeerde is het geval. Rotary en Destiny maken het bij ons helemaal kapot door ongelimiteerd alles te pakken en daarmee is het voor ons en andere gilden in de divisie niet leuk om te spelen. Als je eenmaal in het midden zit...
Bovenaan