Recente inhoud door frans1

  1. Gildestrijdperken discussie

    klopt wat leones zegt is toe ge zegt dat dit tenzijnertijd op gelost zou kunnen worden dan darthronin het zou is inderdaad dat de mmr bepaald maar dan klopt deze telling niet als gilden ziten we zeer vaker in de toptien en die zijn alle bijna dan zeer actief in de ge...
  2. Gildestrijdperken discussie

    wanneer wordt EINDELIJK eens de belofte in gevuld door inno/foe ivm gilden van het zelfde aantal komen tegen elkaar en niet gilden 30 leden tegen die van 80 leden wanneer wordt die belofte in gevuld
  3. Discussietopic verwijdering gildeforum

    zo als jovada zegt denk dat ze het spoor zeer veel spelers of kwijt willen of verloren hebben nu dit weer wederom weer eens een miskleun van inno dat ze maar eerst de problemen oplost zo wel in de ge gvg en zeer duidelijk de gst is het totaal hopeloos pak die dingen eerst aan en...
  4. Discussietopic verwijdering gildeforum

    gilden forum moet blijven laten zo als het is
  5. Discussietopic 1.171

    oke bonke maar daar zijn vele voor je zelf bij waar het mij omgaat verbetering wat zij zeggen dan dit forum bedoelt is om de reacties van leden te krijgen ieder klaagt over de kleuren doen er niks mee bekend in beta zelfde de gvg werkt nog altijd niet goed de gst werkt niet goed de...
  6. Discussietopic 1.171

    Verbeteren. Het vermogen om incrementele producten- of diensten-upgrades te maken of om de productiekosten te verlagen. Innovatie. Vermogen om nieuwe producten te ontwikkelen en tot nieuwe markten toe te treden. Opsporen van zwakke signalen. Vermogen om mogelijke bananenschillen vroegtijdig te...
  7. Gildestrijdperken discussie

    wederom erg kort door de bocht van een spel moderator antwoord er zijn ook mensen die moeten werken en die niet de gehele dag tijd hebben om wat te doen dus ben je veel afhangkelijk van de mensen die overdag wat kunnen doen anders loop je achter de feiten aan dus waarom niet ook dat...
  8. Gildestrijdperken discussie

    ik vindt het niet normaal heb nu 40 gevechten gedaan en de “uitputtingsniveau” staat nu al op 840 is dus het dubbele van mij zelf de aanv/verd als dit zo blijft kan ik misschien maar 35 gevechten doen hier moet echt verandering komen
  9. Discussietopic spelversie 1.164

    als dat probleem bekend was waarom dan niet eerst opgelost ??????????
  10. Discussietopic GvG wijzigingen

    eigenlijk vraag ik me af waarom als jullie forge of empires team vragen om feedback jullie doen er eigenlijk niks mee zien wat de spelers schrijven vragen adviseren en mee geven naar jullie toe, en gooien het weg en doen er niks mee waarom vragen jullie feedback als jullie er toch...
  11. Gilde slagvelden discussie

    naar mijn mening is alle commentaar totaal overbodig zo als ieder kan lezen is het al een uitgewerkt plan en wordt dit wederom toe gevoegd al zou b v de meerderheid van de spelers tegen zijn. zo is het gegaan dat de tel ipad viking ge en noem maar op erbij kwam alle reacties van de...
  12. HTML5

    wat een elende sins de update men kan toch niet zeggen dat inno er niks aan kan doen ??????? zitten er nu mensen die niet weten wat ze moeten doen of hoe zit het nu eigenlijk is flach beter of html
  13. HTML5

    het is niet dat men niet htlm wenst denk datieder die wel wenst maar haal dan de fouten er uit en dat vragen vele al zeer langere tijd maar daar doen ze niks aan bv tekst kopieren en weer plakken kan nog altijd niet is een zeer groot gemis
  14. HTML5

    volledig eens met het is schijnend dat deze probleme nog altijd niet opgelost zijn
  15. Discussietopic 1.133

    klopt dat wist ik maar als je htlm geactiveerd hebt doet die het even goed niet
Bovenaan