Recente inhoud door derock

  1. Mars goederen voor GE te openen

    Bedankt allen voor jullie antwoorden. We hebben iemand erbij gekregen die 1 tijdperk hoger zit dan het maar tijdperk,maar die reageert niet op berichtjes.ik zelf heb nu iets geregeld bij een hoge speler.en bedankt nietje34 voor je info en we gaan erop letten.speel ze
  2. Mars goederen voor GE te openen

    Goedendag allen. Ik heb een vraag,is er iemand die onze gilde uit de brand wil helpen om met mijn een deal te maken voor wat goederen uit het maar tijdperk.we hebben nog niemand uit dat tijdperk en kunnen dus niet alle 4 de GE velden open zetten om door te kunnen spelen. Als iemand wil helpen...
  3. Gebouwen upgrades.

    Begrijp je,bedankt voor de terugkoppeling.
  4. Gebouwen upgrades.

    Ik ben nog vrij nieuw in de foewereld.ik heb 2 kraaiennest upgrades gewonnen,alleen ik heb er niets aan.dus had het handig geweest om hem aan iemand te geven binnen de gilde die hem wel heeft staan.en dan in de toekomst gaat er iets de ander kant op.
  5. Gebouwen upgrades.

    Vraagje,zou het niet handig zijn dat als ik in een evenement een upgrade win en ik spaar die niet,om deze aan een gilde lid te kunnen geven cq ruilen.nu heb ik er niets aan en verkoop hem.ik bedoel als ik in een evenement kan blijven spelen voor mezelf en voor mijn gilde leden het een win win is.
  6. Goederen voor de cape canaveral

    Goedendag heeft er iemand interesse om mijn te helpen om de cape canaveral te kunnen bemachtigen.ik kom maar niet in de buurt en dacht probeer het zo. BVD derock
Bovenaan