Recente inhoud door Allexi

  1. Toekomst

    Ik vind het tijd dat er eens een nieuw tijdperk geopend wordt (Titan ) en/of een nieuw Cultureel Centrum. Wanneer mogen we dat verwachten ?
  2. Pluto

    Ik en veel van mijn vrienden missen nieuwe uitdagingen en mogelijkheden tot verder groeien. Er gaan stemmen op om het spel te verlaten. Misschien zou het openen van Pluto hieraan verhelpen. Wanneer is dit gepland ?
  3. Blauwdrukken

    Misschien heb ik me slecht uitgedrukt. Het gaat me niet om het uitwisselen van blauwdrukken (BD) binnen eenzelfde GG. Ik bezit heel veel BD van GG's die ik niet heb opgericht of heb verwijderd. Zou het niet mogelijk zijn , mits een bepaald waardesysteeem, die te koop aan te bieden en in te...
  4. Blauwdrukken

    : ik heb veel ongebruikte blauwdrukken. Bestaat er geen soort "architectenwinkel" waar je ze kan inwisselen voor andere ?
  5. Stichters

    Wij hebben twee stichters. De eerste is sinds 06.05.2021 plots volledig inactief geworden. Niemand weet hoe hem te bereiken. De tweede stichter laat ons nu weten dat hij om gezondheidsredenen een stap terugzet. Kan een stichter verwijderd en/of vervangen worden ?
  6. PRESTIGE

    Wat zijn de voordelen van prestige ?
  7. Uitbreidingen

    Dank U
  8. Uitbreidingen

    Hoe dien ik een support ticket in ,?
  9. Uitbreidingen

    Ik herhaal : het icoontje in bouwmenu is verdwenen dus ik kan niets verifiëren
  10. Uitbreidingen

    Ik verdien een uitbreidingsbeloning maar kan die niet plaatsen omdat er geen icoontje op mijn bouwlijst staat. Wat moet ik doen ?
  11. Wedstrijdpost 4

    A4
  12. Wedstrijdpost 4

    D2
  13. Wedstrijdpost 4

    C5
  14. Wedstrijdpost 4

    F1
  15. Wedstrijdpost 4

    F4
Bovenaan