Recente inhoud door Admiraal Mattijn

  1. Gezocht: Blauwdrukken de Arc... :-)

    Hai heeft hier iemand een Arc die hij aan het levellen is en wil wat FP hebben? Ik kan wel wat BDs gebruiken :) Alvast bedankt! Stuur ff ingame msg of laat hier berichtje achter
  2. vraagje

    Hey hartstikke bedankt, het doet me deugd (na ongever 20 jaar browser games spelende lol) dat er nog gereageerd wordt op een newbie die een vraag heeft :D;)
  3. vraagje

    Hey hoi, ik had een simpele vraag die misschien al is gesteld ergens op het forum maar eh: Is er een bepaalde strategie wat betreft gebouwen hun grootte en de locatie ten opzichte van je kasteel en waar je je wegen plaatst? is dr een soort van standaaard opzet die de meeste ruimte zo efficient...
  4. Gilde

    ok! zal ik doen ! thanks :)
  5. Gilde

    Jammer man... iemand anders ?
  6. Gilde

    Hallo Iedereen Ik SirDelerium ben op zoek naar een gilde. ik ben 38 jaar en speel nu 2 weken forge of empires. Ik ben een total noob maar wel elke dag actief. Verder begrijp ik het spel wel en leer ik snel. In een gilde reageer ik vriendelijk en positief en laat ik iedereen in zn waarde. Ik kom...
  7. Hoi Hoi enig advies?

    En bijvoorbeeld: hoe kan ik onderhandelen met de provincie tyr in plaats van te ransacken ? :P moet voor die quest
  8. Hoi Hoi enig advies?

    Hoi iedereen, ik ben een nieuwe newbie die newbiegedrag vertoont met het bouwen van gebouwen Is er misschien iemand die een beginstrategie voor mij kan opzetten om zo snel mogelijk naar de volgende 'era' te 'advancen'? je hoeft niet uitgediept detail voor detail te vermelden wat de beste koers...
  9. Hoi Hoi ben echt nieuw, enig hulp?

    Hoi iedereen, ik ben een nieuwe newbie die newbiegedrag vertoont met het bouwen van gebouwen Is er misschien iemand die een beginstrategie voor mij kan opzetten om zo snel mogelijk naar de volgende 'era' te 'advancen'? je hoeft niet uitgediept detail voor detail te vermelden wat de beste koers...
Bovenaan