Hoi Hoi enig advies?

Hoi iedereen, ik ben een nieuwe newbie die newbiegedrag vertoont met het bouwen van gebouwen

Is er misschien iemand die een beginstrategie voor mij kan opzetten om zo snel mogelijk naar de volgende 'era' te 'advancen'? je hoeft niet uitgediept detail voor detail te vermelden wat de beste koers is, maar misschien een globale uitleg van hoe ik de eerste stappen kan zetten naar de snelste groei van het emperium, want de quests blijkt al wel weer dat die pad niet altijd even handig is, zo kom ik goud te kort, en ruimte te kort. Enig advies hierin? in de laatste twee vragen? hoeveel uitbreidingen kan ik doen voordat ik die van overwinningen kan doen? en waar moet ik me op fixeren? goud en voorraden? of military? advies plz ?

Anyway leuk bij de community te komen, ik hoop dat ik veel mensen tegenkom met wie ik leuk door het spel kan komen... :D

Met vriendelijke Groet,

Matt

PS: ik heb deze topic per ongeluk in de verkeerde forum gezet enweet niet hoe ik die daar kan verwijderen... :p
PS2: Ik heb niet de tijd om het hele forum agf te struinen naar antwoorden op mijn vragen, dus doe ik het op deze manier :)
PS3: Alvast bedankt!
 
Bovenaan