Discussietopic: Voetbalbeker 2022

DarthRonin

Actief lid
Leuk dat de prestaties tegenwoordig ook aangegeven worden.
Aardig gebouwtje, maar het gebouw van het volgende event ziet er beter uit.
Wel goed om te zien dat de paden die aan het gebouw toegevoegd kunnen worden zo te zien een betere beloning hebben dan soortgelijke gebouwen in het verleden.
Denk dat ze met deze cijfers in mijn ogen wel bruikbaar worden terwijl ik die dingen in het verleden altijd onbruikbaar vond.
 

DarthRonin

Actief lid
Dat is een hele verbetering.
Ik ga die frustratie als je 5x op rij verliest terwijl je 80% kans op winst hebt echt niet missen.
 

Avalee

Lid
Nu al 3 evenementgebouwen achter elkaar die enkel nuttig zijn voor aanvallende spelers. Kan dat nou echt niet anders?
 

jovayana

Actief lid
Vraag mij af waarom ze opdracht veranderen , 1ste is betaal hamertjes en 2de ook , terwijl op beta 1ste munten was , is toch echt stom of is er weer een programmeur die slecht omzet naar onze werelden
 
Leuk dat de prestaties tegenwoordig ook aangegeven worden.
Aardig gebouwtje, maar het gebouw van het volgende event ziet er beter uit.
Wel goed om te zien dat de paden die aan het gebouw toegevoegd kunnen worden zo te zien een betere beloning hebben dan soortgelijke gebouwen in het verleden.
Denk dat ze met deze cijfers in mijn ogen wel bruikbaar worden terwijl ik die dingen in het verleden altijd onbruikbaar vond.
Ik vind het juist leuk als het een beetje spannend is.

Los daarvan is het wel heel veel geluk hebben of je de hoofdprijzen krijgt of niet.
 
Laatst bewerkt:
hele verbetering met vorig jaar, ik heb nu een groen veld ivm van conseqwent een zwart veld, ik zie nu ieg wat ik doe, ik mis de coaches wel, maar geen idee of ze iets toevoegden het was gewoon leuk om te doen, ik kom erachter dat ik voetbalplaatjes verzamelen best heel leuk vind, heel raar, prijzen die je wint zijn ook wel ok, de prijs van de kaartjes is niet eens zo duur, en ik blijf met redelijk gemak in de hobby league, ehh dinges, of amatuer, ieg niet de laatste das ook wel leuk ivm een renovatiekit, en ja je krijgt relatief best veel kaartjes uit incindenten, 10 flesjes weer, das dan weer raar, oh ja, tis ook nog wel een leuk gebouw die windmolen, maar ik heb nog geen enkel veld, een geloof ik, uit de kist
 

atena

Lid
moeilijker.jpg

Dit is toch achterhaald? Je verliest toch altijd van een zwaardere tegenstander?
 

nietje52

Actief lid
Bekijk bijlage 3071
Dit is toch achterhaald? Je verliest toch altijd van een zwaardere tegenstander?
Moeilijkere betekent niet perse moeilijker dan jezelf maar moeilijker dan de onderste speler.
Ik heb ook wel eens van de bovenste gewonnen.
Dat kan denk ik als je een heleboel spelerskaarten achter elkaar krijgt terwijl de bovenste speler nog dezelfde is.
Gebeurt niet heel vaak dus.
 
Bovenaan