Feedbacktopic vijfjarig jubileum

DeletedUser10799

Guest
Alvast gefeliciteerd!

Is het weer een set die tegen elkaar moet staan? Geven ze een setbonus? Nog niet heel duidelijk allemaal
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is inderdaad weer een set die tegen elkaar zal moeten staan, meer details zal je vanzelf merken :)
 

DeletedUser9654

Guest
Hallo,

Leuk die actie van die telefoons. Echter heb ik geen Facebook en geen instragram. Dit om persoonlijke redenen. Hoe kan ik nu mee doen. Of wordt ik hierbij benadeeld.

Natuurlijk wel gefeliciteerd.
 

DeletedUser3215

Guest
Hallo,

Leuk die actie van die telefoons. Echter heb ik geen Facebook en geen instragram. Dit om persoonlijke redenen. Hoe kan ik nu mee doen. Of wordt ik hierbij benadeeld.

Natuurlijk wel gefeliciteerd.
Dat is net als geen lot kopen bij de loterij en vervolgens klagen dat je niks kan winnen.
 

DeletedUser2772

Guest
Uit de aankondiging:
"Kan je het geloven dat Forge of Empires dit jaar zijn 5e verjaardag viert?
We hebben veel positieve en negatieve ervaringen gehad en veel mijlpalen bereikt sinds 2012."

Daar zouden jullie wel eens wat meer over mogen uitweiden. :D

Gefeliciteerd.
 

DeletedUser

Guest
We hebben veel positieve en negatieve ervaringen gehad en veel mijlpalen bereikt sinds 2012."

Daar zouden jullie wel eens wat meer over mogen uitweiden. :D

Dat doen ze anders. Ze spelen er op in met een gebouwencombinatie die niet past. :D
 

DeletedUser9654

Guest
Dat is net als geen lot kopen bij de loterij en vervolgens klagen dat je niks kan winnen.

Nee, dit is gedwongen iets nemen waar je nooit wat mee doet en dan hopen hopen dat je iets kan winnen. Ik weet wat Facebook kan doen met zijn en haar gegevens en ik ben daar op tegen. Dat gezegd te hebben, er zijn andere manieren dan Facebook om een prijzen contest te doen etc. Bij deze dan ook het verzoek dat er een andere manier kan komen waardoor ik wel mee kan doen.
 

DeletedUser

Guest
Dat gezegd te hebben, er zijn andere manieren dan Facebook om een prijzen contest te doen etc.

Ja natuurlijk. Ze kunnen de prijzen verl;oten onder alle actieve spelers, maar dat levert natuurlijk geen gratis reclame op.

Dat gezegd te hebben, jouw aluhoedjes argument waar het Facebook betreft raakt ook kant nog wal. Iedere simpele ziel kan een fake profiel aanmaken en alsnog meedoen.
 

frans1

Actief lid
als Forge of Empires geschenken wenst te geven dan moeten ze een goed geschenk geven en de spelers belonen en de legers weer hun waarden geven zo als het was bv een jaar geleden toen waren de legers goed goed nu niet meer.
als ze de spelers willen belonen dan doen ze die schit die ze nu ingebouwd hebben weg en gaan ze zorgen dat het spel weer goed gaat verlopen en niet dat je naar bv 20 gevechten je comp moet verversen dat zou een ZEER goede beloning zijn voor de spelers die dit spel groot hebben gemaakt, dus geef een GROOT geschenk en doe die kinderlijke prestatie weg en geef de speler een redelijke beter kans om bv ook de G E te doen

dat zou een geschenk zijn voor de spelers die dit spel een zeg maar warm hardt toe dragen
 

DeletedUser

Guest
En jij denkt dat ze dan geen gegevens van je kunnen achterhalen? Noem mij maar een aluhoedje, maar ik ben zuinig op mijn online ziel ;)

Ze achterhalen altijd gegevens. De vraag is of ze er ook iets mee kunnen. Als ik erg paranoïde zou zijn zou ik via ToR een profiel aan kunnen maken en dat eenmalig kunnen gebruiken. Wat zouden ze daar dan nog mee moeten doen? :rolleyes: Jij bent als gebruiker vrij anoniem en zal met een fake profiel weinig weggeven. Anderen hebben hun spelersnaam in hun facebookprofiel staan. Daarmee achterhaal je wie ze zijn, waar ze wonen, enz. Het is maar net hoeveel je zelf weg wil geven.
 

DeletedUser

Guest
Van harte en nog vele jaren! :))

Wat FB betreft ben ik het helemaal eens met de principielen die het niet nemen.
Ik heb zo'n fake FB maar nu eisen ze mijn telefoonnummer paspoort of iets anders dat ik niet geven wil,
Ik hoef niet paranoide te zijn om te weten waar dat vandaan komt.
Geen FB dan maar, persoonsgegevens is waar zij in dealen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5986

Guest
Vraag; Krijgen we nu ook de Garden Ruins, en zo ja hoe?? want die komen in de prijzen tot nu toe niet naar voren..omdat die bij deze set zou horen? Maar ik begreep dat daar een soort van conflict over was??
royal_garden_37wulf.png
D_SS_MultiAge_RoyalBonusSet17a-1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Voor een beetje tevredenheid en 5% extra verdediging moet je geen 3x3 gebouw zetten.
Ik zou het dus enkel zetten indien het extra effect op de koning en de koningin wel de moeite is.

Er stond bovendien dat je voor de garden ruins "goed moest opletten" tijdens de missiereeks. Indien je die niet gewonnen hebt, dan heb je wellicht niet goed opgelet.
 

DeletedUser5986

Guest
Voor een beetje tevredenheid en 5% extra verdediging moet je geen 3x3 gebouw zetten.
Ik zou het dus enkel zetten indien het extra effect op de koning en de koningin wel de moeite is.

Er stond bovendien dat je voor de garden ruins "goed moest opletten" tijdens de missiereeks. Indien je die niet gewonnen hebt, dan heb je wellicht niet goed opgelet.
ik ben ook nog bezig met de quests, dus maybe komt t nog...:cool: maar tot nu toe is t niet duidelijk wanneer en of je t ding kan krijgen
mwa 3x3 voor extra defence..is nog goed te doen...tijgerrotsen doen t ook nml
 

Mr.Quib

Actief lid
Vraag; Krijgen we nu ook de Garden Ruins, en zo ja hoe?? want die komen in de prijzen tot nu toe niet naar voren..omdat die bij deze set zou horen? Maar ik begreep dat daar een soort van conflict over was??
Uit de aankondiging:
Aan het einde van de korte missiereeks zal je als beloning nieuwe, meer majestueuze versies van de Koning en Koningin gebouwen. Ze vormen een nieuwe set met een derde gebouw die automatisch in jouw inventaris zal worden geplaatst aan het eind van het evenement, op 24 april.
Lijkt me duidelijk.
 

DeletedUser5986

Guest
Uit de aankondiging:

Lijkt me duidelijk.
Super:)...dat stukje had ik over t hoofd gezien:eek:...daarom ook me vraagje.;)
Bedankt voor t antwoord


Btw ik ben ook blij met de nieuwe diamanten (1200 wel prijzig:eek: maar ok) en medaille uitbreiding ... net wat ik nodig had ;)
 
Bovenaan