Feedbacktopic Arctische Toekomst - Deel 4

DeletedUser

Guest
De aankondiging klopt niet helemaal, tenzij het sarcastisch bedoeld is. In dat geval zal de kracht van de Behemoth je echt verbazen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wanneer wordt er nu eens nagedacht over de missies?

1e missie bouw een verticale dierentuin. Dat kan nog wel, want dat onderzoek je het eerste in je techtree
2e missie bouw kristallen villa's. Lekker bedacht al, want dat zijn maar 4 technologiën dioe je eerst moet onderzoeken
3e missie bouw 7 ijsbloemen. Dat is gelukkig het laatste onderzoek in je techtree
4e missie onderzoek, immuniteit tegen bevriezing.

Kan nu niemand even nadenken over die misies? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wauw! 4 onderzoeken eerst, om daarna de 5e te onderzoeken en je missie af te ronden. Wat raar.
Er word steeds geklaagd op fora dat de missies te makkelijk zijn, nu kan je ze niet direct uitvoeren tenzij je een hoop fp achter de hand hebt.
En nog word er geklaagd. Het is ook nooit goed hé?

Het gaat er niet om of ze te makkelijk of te moeilijk zijn. Het gaat om de logica er achter. Deze missies kan je een tijdje niet doen en blijven staan. Als je ze dan uiteindelijk wel kan doen en af hebt, krijg je vervolgens missies die direct klaar zijn, omdat die eerder in je techtree liggen. Daarnaast kan je ze wegklikken, dus moeilijk of makkelijk is geeen issue. Klik je ze weg dan zit je na 5 keer klikken al weer in de herhaalmissies die nu ook niet bepaald logisch zijn.

Snap je het nu? :rolleyes:
 

DeletedUser3120

Guest
Wanneer wordt er nu eens nagedacht over de missies?

1e missie bouw een verticale dierentuin. Dat kan nog wel, want dat onderzoek je het eerste in je techtree
2e missie bouw kristallen villa's. Lekker bedacht al, want dat zijn maar 4 technologiën dioe je eerst moet onderzoeken
3e missie bouw 7 ijsbloemen. Dat is gelukkig het laatste onderzoek in je techtree
4e missie onderzoek, immuniteit tegen bevriezing.

Kan nu niemand even nadenken over die misies? :rolleyes:

Waarbij ik de vierde missie als afgerond kreeg, terwijl ik dat nog niet ontwikkeld had. Nu heb ik wel vaker op het arctisch meegemaakt dat je missies als afgerond krijgt (zeker bij evenementen) terwijl je die wel degelijk kon doen (zoals infiltreer 3 gebieden bij de kerstmissie).
 

DeletedUser6877

Guest
Ik wil nog even opmerken dat er wel nu een grote disbalans zit in de GE. We zijn voor geen kleintje vervaard, maar het laatste deel van level 3 kost gewoon heel veel. Ik zou dit graag iets minder zwaar hebben, zodat iedereen een kans heeft dit af te ronden. De motivatie om GE af te ronden wordt hier wel minder door, zoals ik lees en hoor op alle vier de speelwerelden.
 
Level 3 GE is gewoon nog prima te doen hoor, alleen moet je niet proberen met rails door te broddelen want dat gaat niet werken. En nee, ik heb geen overdreven hoge aanvalsbonus (126-100 % en mijn AO was lvl 17 toen ik deze week de GE afrondde). Als het niet lukt, of teveel kost, heb je waarschijnlijk niet het meest effectieve leger meegenomen. Oh, en behemots en plasma's had ik ook nog niet, voor diegenen die nu denken dat je die eerst moet vrijspelen, nergens voor nodig.
 

DeletedUser2100

Guest
arctic brengt leuke dingen met zich mee maar knokken op het continent is niet meer te doen.
ik heb zelf 127% aanval en 97% verdediging, mijn tegenstander 16 eenheden 35% op beide en er is niet doorheen te komen.
landjes zijn zo alleen met goederen af te kopen, wat ik dus niet doe......................
 

DeletedUser6867

Guest
arctic brengt leuke dingen met zich mee maar knokken op het continent is niet meer te doen.
ik heb zelf 127% aanval en 97% verdediging, mijn tegenstander 16 eenheden 35% op beide en er is niet doorheen te komen.
landjes zijn zo alleen met goederen af te kopen, wat ik dus niet doe......................


ik heb 112% aanval en 90 % def en loop met redelijk gemak door de continenten kaart.

Zolang er 0 of 1 plasma staat kan je vrij makkelijk winnen door 2 hover tanks en 6 schurken en gewoon super defensief te spelen.

Als hij zo 4 plasma heeft ga je voor 8 draken drones en gewoon super defensief spelen.

vaak werkt een combo van 6 plasma met 2 gevechts forten ook zeer goed.

of gewoon voor 8 gevechts forten gaan.

Ik snap niet dat iedereen maar klaagt over dat het onmogelijk is je moet gewoon experimenteren. ik verlies soms ook een keer maar pas dan me tactiek aan en slaag de volgende keer.
 

DeletedUser7153

Guest
ben er wel achter gekomen dat 8 artic kampjes het best goed doen op de continentenkaart
 

DeletedUser6877

Guest
Als er niet teveel rail/plasma staat is 8 hovertanks ook een uitkomst.
 

DeletedUser

Guest
De "Helpende hand" beloning van de Zadenkluis is wel erg laag. Dat hij op 2% begint valt nog wel te billijken, maar de verhoging daarna met telkens 0,1% kan je amper een verhoging noemen. Vele fp's later op level 10 zit je pas op 3%. Dit staat totaal niet in verhouding met andere kanspercentages in het spel. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het tafelkleed van de taveerne, of de bijdragebonus van de Arc.

Ook de Oranjerie gaat met iets grotere stappen omhoog. De Zadenkluis mag best bijgesteld worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10688

Guest
Even een opmerking over de TAVEERNE....
Op zich een leuke extra optie, maar als je zoals ik wat slechte ogen hebt is het absoluut niet te lezen hoeveel personen erin zitten, ik moet dus elke keer dat ding openen om te kunnen zien hoeveel er zijn...zou het ook mogelijk zijn dit wat groter in beeld te brengen of zodanig dat het leesbaarder wordt want ik moet nu regelmatig gokken, blijkt een 2 een 9 te zijn enz...
bvd. Willem
 

DeletedUser

Guest
Even een opmerking over de TAVEERNE....
Op zich een leuke extra optie, maar als je zoals ik wat slechte ogen hebt is het absoluut niet te lezen hoeveel personen erin zitten, ik moet dus elke keer dat ding openen om te kunnen zien hoeveel er zijn...zou het ook mogelijk zijn dit wat groter in beeld te brengen of zodanig dat het leesbaarder wordt want ik moet nu regelmatig gokken, blijkt een 2 een 9 te zijn enz...
bvd. Willem

Ik zou hiervoor even het Taveerne topic gebruiken.

https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/discussietopic-vriendentaveerne.15865/
 

Mr.Quib

Actief lid
Zolang er 0 of 1 plasma staat kan je vrij makkelijk winnen door 2 hover tanks en 6 schurken en gewoon super defensief te spelen.

Als hij zo 4 plasma heeft ga je voor 8 draken drones en gewoon super defensief spelen.

Bedankt voor de tip :)

De "Helpende hand" beloning van de Zadenkluis is wel erg laag. Dat hij op 2% begint valt nog wel te billijken, maar de verhoging daarna met telkens 0,1% kan je amper een verhoging noemen. Vele fp's later op level 10 zit je pas op 3%. Dit staat totaal niet in verhouding met andere kanspercentages in het spel. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het tafelkleed van de taveerne, of de bijdragebonus van de Arc.

Ook de Oranjerie gaat met iets grotere stappen omhoog. De Zadenkluis mag best bijgesteld worden.
Als ik kijk wat die Zadenkluis oplevert t.o.v. de andere GG dan snap ik dat het maar met 0,1% tegelijk omhoog gaat. Met een Zadenkluis op level 1 loop je al binnen... Ding staat net een week, heb al meer goederen dan uit Dynamic en de eerste diamanten zijn ook al binnen. Einde van de wensput? :p
 
Bovenaan