Sneller plunderen

DeletedUser7502

Guest
Mijn Beste,
Ik wil een idee aanbrengen ivm het plunderen. Het is een onderdeel van het spel dus zal het wel nooit verdwijnen. Als het je overkomt is het niet leuk. Waar ik echter een ontzettende hekel aan heb is spelers die gewonnen hebben, uren (24 uur) de tijd krijgen om terug te komen en te plunderen als er op het moment van vechten geen buit te halen valt.
Mijn voorstel is om het plunderen direct (of binnen 5 a 10 minuten) toe te staan. Daarna is de kans verkeken. Dan lijkt het tenminste nog op oorlogsbuit. Nu wordt je plots geplunderd en moet je in de geschiedenis terug zoeken wanneer je dan aangevallen was..
Ik denk dat dit idee het vechten en plunderen reëeler maakt. Dat was vroeger in RL ook zo als een kasteel verovert werd volgende meteen de plundering. Niet dat ze veel later terug komen om als nog te plunderen.
Ik hoor graag wat jullie van mijn idee vinden.
Gr. Molly258
 

Mr.Quib

Actief lid
Als je ff de zoekfunctie gebruikt kun je verschillende afgekeurde ideeën hierover vinden.
Er is een poll geweest waarbij meer dan de helft van de mensen aangaf niets te willen veranderen aan plunderen. Dat betekent dus dat zo'n idee op dit moment niet in behandeling genomen wordt.
 
Bovenaan