Aanpassing van verplichte missies

Aanpassen verplichte en bonusmissies aan tijdperk

  • Ja

    Stemmen: 15 57,7%
  • Nee

    Stemmen: 11 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Enquête gesloten .

NormaJeane

Actief lid
Ik zie persoonlijk er niet echt de noodzaak van in om de missies aan te passen. Zolang de missies bijgehouden worden -en dat kan ook prima met één missie per dag- zullen de missies doorgaans prima aansluiten op je eigen voortgang, de grapjes van Rinbin even niet meegeteld.

Het is nogal wat werk voor de ontwikkelaars om alle missies van de verhaallijn te herschrijven, werk dat niet opweegt tegen de voordelen.

Als je langdurig ziek bent of door andere privé-omstandigheden weinig kunt spelen voor langere tijd, kun je die missies niet bijhouden. Dan ben je al blij als je 1 x per dag kunt inloggen...

Het 'herschrijven' van de verhaalmissies en andere verplichte missies, zou imho juist resulteren in MINDER werk voor de ontwikkelaars...

Vrijwel alle bonusmissies (die je kunt afbreken) zijn al voorzien van het principe om rekening te houden met het tijdperk van de speler.
Waarom datzelfde stukje programmering niet toepassen in de verplichte missies? Wellicht dan met een toevoeging dat je als speler moet voltooien vanuit het tijdperk van de missie OF vanuit een hoger tijdperk.

Gezien ik zelf al eerder maandenlang amper kon spelen, heb ik er in mijn nieuwste wereld wel rekening meegehouden qua ruimte, ik ben nu eenmaal best wel een doorbijter in dit spel, maar ik ken ook velen die de moed opgeven als ze een missie krijgen om een 'x' hoeveelheid troepen te bouwen uit de late middeleeuwen terwijl ze al in INDU zijn...dan gaan ze naar een ander spel. Willen we dat ? Lijkt me van niet...

En kom aub niet aan met: dan moeten ze ook maar doorbijten... ik heb het hier over spelers die irl al genoeg voor de kiezen hebben gekregen.

De meeste gezonde spelers zullen die niet kennen, spelers met een ziekte of andere probs adverteren hun ziekte/probs liever niet, juist omdat ze in dit spel normaal kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Stemmen kan hier nog anderhalve dag. Wil je stemmen, doe het dus binnen die tijd!!
 

DeletedUser

Guest
Dit idee heeft geen 75% meerderheid gehaald en is dus afgekeurd.
 
Bovenaan