Open spel Avatar cijfer 0/10.

DeletedUser5820

Guest
samurai-shogun-wallpapers-pictures-photos-images-hd-background-samurai-wallpaper-hd-desktop-1920x1080-android-iphone-1366x768-ipad-download-tumblr.jpg

Iets groter, maar wel nice :D

Mijne op commissie laten maken :D
Grote afbeelding:
10734070_878605495518324_1471899285862778953_o_zpskrgaoy3e.jpg

Lololol. Die ogen. 7
 

DeletedUser5820

Guest
Gael. Waar kont die ninja vandaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5968

Guest
Lol. Wrm geen samurai?

Omdat ik een ninja krijger ben (officieel ben ik leerling aan de iga warrior dojo te Arnhem) en daarmee officieel die titel mag dragen.
Samoerai krijgskunst krijgen wij ook maar ben niet volledig bekwaam in die stijl daar wij die niet volledig krijgen.
Dus zodoende de ninja avatar
 

DeletedUser5968

Guest
niet aan gedacht eerlijk gezegd. echter vind ik de kwaliteit van deze afbeelding niet echt goed genoeg :) de positie is wel tof
 

DeletedUser5968

Guest
en een foto van mijzelf gebruiken waarin ik in mijn tenue een wapen hanteer is weer tegen de regels haha
 

DeletedUser5968

Guest

het kan erg choquerend of aanstootgevend overkomen als ik met een zwaard of ander wapen sta te poseren :) en als moderator moet je wel enigszins het goede voorbeeld geven he

Als je het alsnog wilt zien, zou ik zeggen zoek me naam maar op facebook en je ziet genoeg fotos uit me album.
 

DeletedUser5820

Guest
het kan erg choquerend of aanstootgevend overkomen als ik met een zwaard of ander wapen sta te poseren :) en als moderator moet je wel enigszins het goede voorbeeld geven he

Als je het alsnog wilt zien, zou ik zeggen zoek me naam maar op facebook en je ziet genoeg fotos uit me album.

Heb je ook een Samuraikuras?
 

DeletedUser5968

Guest
Heb je ook een Samuraikuras?

een traditioneel samurai harnas heb ik niet (erg lastig te krijgen in Nederland). Ik heb die nog wel op mijn wenslijstje staan :) maar dan praten we wel over minimaal 2000 euro voor een basisversie die in Japan gemaakt wordt.
 

DeletedUser5820

Guest
een traditioneel samurai harnas heb ik niet (erg lastig te krijgen in Nederland). Ik heb die nog wel op mijn wenslijstje staan :) maar dan praten we wel over minimaal 2000 euro voor een basisversie die in Japan gemaakt wordt.

Ik had wat gezien maar is weer verdwenen. Ik vind dat Japan een interessante geschiedenis heeft en ik vind Samurai ook leuke krijgers. :) Wat anders als die Europeanen met knalstokken en pyjama's. De Samurai deden er ook aan mee!!!
 

DeletedUser5968

Guest
Ik had wat gezien maar is weer verdwenen. Ik vind dat Japan een interessante geschiedenis heeft en ik vind Samurai ook leuke krijgers. :) Wat anders als die Europeanen met knalstokken en pyjama's. De Samurai deden er ook aan mee!!!

haha zo leuk waren ze anders niet :) de samoerai waren de elite krijgers van de keizer, ook wel de keizerlijke politie die het volk onderdrukte :) de ninja's waren boeren die door de onderdrukking van de samoerai zichzelf leerde verdedigen en later monniken werden en dus geduchte tegenstanders van de samoerai :) maar toen europa kwam hun kruid wapens was het snel bekeken met de traditionele vechtwijze.
 

DeletedUser5820

Guest
haha zo leuk waren ze anders niet :) de samoerai waren de elite krijgers van de keizer, ook wel de keizerlijke politie die het volk onderdrukte :) de ninja's waren boeren die door de onderdrukking van de samoerai zichzelf leerde verdedigen en later monniken werden en dus geduchte tegenstanders van de samoerai :) maar toen europa kwam hun kruid wapens was het snel bekeken met de traditionele vechtwijze.

Sommige Ninja's dienden ook. En sommige Samurai waren ook Ninja's. Waarschijnlijk waren dat Ronin. Moet jij ook leren gifpijltjes in je tong te stoppen, die in een blaaspijp veranderen en de pijltjes in de ogen van je tegenstander te schieten?
 

DeletedUser5968

Guest
Sommige Ninja's dienden ook. En sommige Samurai waren ook Ninja's. Waarschijnlijk waren dat Ronin. Moet jij ook leren gifpijltjes in je tong te stoppen, die in een blaaspijp veranderen en de pijltjes in de ogen van je tegenstander te schieten?

dat klopt de ninjutsu stijl is een afgeleide van de samoerai stijl. de samoerai waren zoals ik zei de keizerlijke garde, de ninja werden dus huurmoordenaars of sluipschutters of simpelweg zeer vaardige strijders. en iedereen kan van kant veranderen :)

wapenstijlen zoals de blaaspijp is enkel weggelegd voor zwarte band en hoger omdat er meer dan 20 wapenstijlen zijn en dus meerdere stromingen moet je wel een leraar hebben die daarin bevoegd is. en nederland kent maar 3 ninja docenten die bevoegd zijn voor de traditionele ninja en samoerai krijgskunst
 
Bovenaan