Open spel Avatar cijfer 0/10.

DeletedUser

Guest
Je beoordeeld degene die voor jou postte op zijn avatar. Je geeft een cijfer van 0 tot 10, en commentaar waarom je dat vind is gepast.

Mijn avatar heb ik even snel uit gekozen en ga ik snel veranderen, maarja, degene die nu post moet daar dus een cijfer voor geven!
 

DeletedUser2296

Guest
Ik vind je avatar wel mooi, ook omdat het een vrouw is die mooi genomen is (op de camera)

9.0
 

DeletedUser

Guest
mooie afbeelding, vooral het zonlicht aan de zijkant van het gezicht doet het 'm.

8.6 ;)
 

DeletedUser78

Guest
histories, ben ik gewent, leuk en typisch voor mij mikeyyy :)

8,9 <3
 

DeletedUser2296

Guest
Vind het knap hoe je het gedaan hebt yara! Vooral met je naam erin en dan donkerpaars maakt het mooi

9.0!
 

DeletedUser78

Guest
met dank aan Arwenden <3
vind het niet echt bij je naam passen, maar wel erg mooi! hou wel van the Space, etc :p

8,5!
 

DeletedUser

Guest
Wow worde wel hoge cijfers gegeven hier zeg. =o!

Doe ik dat ook maar, 9! Was eerst niet echt mijn smaak, maar ik heb het licht gezien :p
 

DeletedUser2296

Guest
Misschien kunnen we elkaar tips geven over zijn/haar profielfoto, tips gewoon geen dwingende uitstraling

@loena maar wat vind jij dan passen?
 

DeletedUser

Guest
Was eerst niet echt mijn smaak, maar ik heb het licht gezien :p

Haha, achja het kan niet ieders smaak zijn. Ik vind het persoonlijk wel goed gelukt (Loena's avatar). Ze had ook zoiets gevraagd, enja diegene die een request maakt is koning, haha. Of in dit geval koningin. :D

On-topic:
Mooi plaatje, de tekst is me wel iets te klein. Maarja, dat is gewoon persoonlijk. Misschien kan je wel wat meer ui het plaatje halen met effecten, maar het is je eigen smaak natuurlijk.
8/10

Enja mijn eigen avatar moet ik eens hoog nodig gaan veranderen! ;)
 
Bovenaan