Gilde forum

Op het gilde forum dezelfde opties als op het FOE forum


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

Joey-the-king

Actief lid
Hey,

Weer een klein ideetje, dit keer voor het gilde forum.
Ik zou het handig vinden als er meer opties komen, voor als je een topic aan maakt op het gilde forum.
Opties die je ook gewoon hier hebt.
zyss63P.jpg

Vooral die omcirkeld zijn :p.

Wat vinden jullie :)?


Groetjes,
Joey
 

DeletedUser6867

Guest
Hmm op zich handig maar weet niet hoeveel verschil tussen software zit van dit forum en de ingame forum ik zal het eens aan 3d vragen misschien weet hij daar meer over te vertellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joey-the-king

Actief lid
FunkyEendje zei:
Hmm op zich handig maar weet niet hoeveel verschil tussen software zit van dit forum en de ingame forum ik zal het eens aan 3d vragen misschien weet hij daar meer over te vertellen.

Okéeee

----------------------
Ik zou het ook heel handig vinden als je van die mini afbeeldingen kan toevoegen, dat het er gelijk staat.. :)
Net als die afbeeldingen hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Even wat na vraag gedaan aan 3D en dit was zijn antwoord

Die opties die hij heeft omcirkeld zijn gewoon mogelijk. Het gildeforum is in tegenstelling tot de rest van het spel eigenlijk een soort tweede scherm dat over je spel heen opent en loopt dus niet in Flash. Die opties zijn dus mogelijk


Dus in principe kan het wel.

Nu rijst meer de vraag welke opties wil je er bij zou je die kunnen aankaarten zodat we er over kunnen discussieren.
 

Joey-the-king

Actief lid
Alle opties die je hier hebt, zou ik ook wel willen bij de gilde forum.

Reden: het is gewoon handig.

-Stel je wilt (zoals ik op mn eige gilde forum heb gedaan) de wereldkaart laten zien, van welke bonussen je hebt bij welke provincies, dan moet je linkjes plaatsen, dan is het handiger als je die afbeeldingen gelijk ken plaatsen.

-Spoiler is handig als je bijvoorbeeld de benodigde goederen voor alle sectoren wilt plaatsen, dan heb je bijv
Bronstijd
..
IJzertijd
..
etc..

-Videos gelijk kunnen plaatsen is handiger dan een link van een video te plaatsen..
(niet iedereen weet hoe je moet kopiëren en plakken).

Eigenlijk is alles wel handig.. :)
 

DeletedUser4527

Guest
is het niet handiger om gildes hier een besloten sectie te laten runnen, hier heb je alles al "in place" en in het spel ipv dat je dat krakkemikkege forum opent , linked die je gewoon naar hier ;)
is sneller toe te passen lijkt me , en je hebt de voordelen van echte forumsoftware , of trekken jullie servers dat niet dan? :p
 

DeletedUser4704

Guest
is het niet handiger om gildes hier een besloten sectie te laten runnen, hier heb je alles al "in place" en in het spel ipv dat je dat krakkemikkege forum opent , linked die je gewoon naar hier ;)
is sneller toe te passen lijkt me , en je hebt de voordelen van echte forumsoftware , of trekken jullie servers dat niet dan? :p

ehm das niet ingame, dat is het forum van je gilde nu wel.

maar wat mij het meeste stoort is dat je geen tabellen in het gilde forum kan gebruiken.
 

DeletedUser4527

Guest
ehm das niet ingame, dat is het forum van je gilde nu wel.

maar wat mij het meeste stoort is dat je geen tabellen in het gilde forum kan gebruiken.

ik weet niet of je het in de gaten hebt , maar je opent nu oiok al een soort browser naar je gildeforum (er staat ook onder "terug naar forge of empires") dus zo ingame is die ook weer niet ;)
 

DeletedUser4704

Guest
ik weet niet of je het in de gaten hebt , maar je opent nu oiok al een soort browser naar je gildeforum (er staat ook onder "terug naar forge of empires") dus zo ingame is die ook weer niet ;)

ja dat is in game forum, dit forum waar wij nu tegen elkaar communiceren is een extern forum. Je moet hier speciaal voor inloggen welke je ingame niet anders kan dan door het spel te spelen.
 

DeletedUser4527

Guest
autologin vanaf het spel, kleine aanpassing lijkt me :)
 

DeletedUser

Guest
is het niet handiger om gildes hier een besloten sectie te laten runnen, hier heb je alles al "in place" en in het spel ipv dat je dat krakkemikkege forum opent , linked die je gewoon naar hier ;)
is sneller toe te passen lijkt me , en je hebt de voordelen van echte forumsoftware , of trekken jullie servers dat niet dan? :p

Nee, dat is niet mogelijk. Zelfs met een auto-login functie zou dit niet mogelijk zijn. We werken voor dit forum met een externe forumsoftware (vBulletin), waardoor we beperkt zijn door wat deze software te bieden heeft. Een van die beperkingen is dat je voor het aanmaken en verwijderen van fora toegang moet hebben tot het admin control panel, waar je alles aan het forum kan aanpassen. We kunnen spelers daar geen toegang tot geven, en Leones en ik hebben heus wel wat anders te doen dan voor alle gildes op FoE NL fora aan te maken / te verwijderen. :p

Het gildeforum is daarentegen een zelfgeschreven forumsoftware, waar we wel aanpassingen in kunnen doen. Deze aanpassingen hebben meestal echter geen prioriteit omdat we van mening zijn dat er andere, leukere functies zijn waar we de kostbare tijd van ontwikkelaars liever aan besteden. :)
 

DeletedUser4527

Guest
Nee, dat is niet mogelijk. Zelfs met een auto-login functie zou dit niet mogelijk zijn. We werken voor dit forum met een externe forumsoftware (vBulletin), waardoor we beperkt zijn door wat deze software te bieden heeft. Een van die beperkingen is dat je voor het aanmaken en verwijderen van fora toegang moet hebben tot het admin control panel, waar je alles aan het forum kan aanpassen. We kunnen spelers daar geen toegang tot geven, en Leones en ik hebben heus wel wat anders te doen dan voor alle gildes op FoE NL fora aan te maken / te verwijderen. :p

Het gildeforum is daarentegen een zelfgeschreven forumsoftware, waar we wel aanpassingen in kunnen doen. Deze aanpassingen hebben meestal echter geen prioriteit omdat we van mening zijn dat er andere, leukere functies zijn waar we de kostbare tijd van ontwikkelaars liever aan besteden. :)

je kan in het spel een bot bouwen, die bot heeft admin rechten hier , elk nieuw gilde dat aangemaakt wordt noteerd de bot en maakt hier een subforum aan .... niet onmogenlijk lijkt me ;)
die bot verwijdert de subfora ook als een gilde opgeheven wordt , en voert de naamsverandering door indien van toepassing ,
hoeft geen mens naar om te kijken :p
 

DeletedUser

Guest
je kan in het spel een bot bouwen, die bot heeft admin rechten hier , elk nieuw gilde dat aangemaakt wordt noteerd de bot en maakt hier een subforum aan .... niet onmogenlijk lijkt me ;)
die bot verwijdert de subfora ook als een gilde opgeheven wordt , en voert de naamsverandering door indien van toepassing ,
hoeft geen mens naar om te kijken :p

Klein probleempje lijkt mij toch wel dat de forumsoftware niet van hun is.
 
Bovenaan