Meer vrienden is meer hulp en blauwdrukken

DeletedUser5389

Guest
mbmus2 ook graag.
Wil altijd nieuwe vrienden.
Motiveer bijna elke dag:cool:
 

DeletedUser

Guest
Lighterfluid. Voel je vrij om me uit te nodigen, ik maak elke dag een rondje!
 

DeletedUser

Guest
Ik doe ook graag mee. Mijn naam is Lighterfluid. Ik maak elke dag een rondje!
 

DeletedUser1655

Guest
pcsurgeon: Iedereen mag me toevoegen. Voorwaarde: Wees actief in mots/pols. Als ik niets in je stad kan doen word je ook weer verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben op zoek naar mensen die actief zijn met motiveren/opknappen. Ik doe dit ook terug. :)
Helaas kan ik geen verzoeken meer sturen, maar nog wel ontvangen.
Dus stuur me een verzoekje als je vrienden wilt worden!
 

DeletedUser4695

Guest
~ 9 van die Grote Gebouwen in je stad ~ ?

Net als ik? Kom dan gauw FP's doneren voor heel veel Blauwdrukken, medailles en Forge Punten. Ik heb 9 GG's staan (van de toren van Babel tot de Castel del Monte) dus het is uitkiezen geblazen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan ook toegevoegd worden. Accountnaam is Landheer.

Ik ben erg actief in de handel, van bronstijd tot en met hoge middeleeuwen heb ik van alles veel in voorraad. Late middeleeuwen begint ook te komen. Vaak genoeg te vinden op de markt, anders zo geregeld via een bericht.

Naast de handel doe ik ook mijn dagelijkse motivatie/opknap ronde.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan ook toegevoegd worden. Accountnaam is Landheer. Ik kan helaas zelf niemand meer toevoegen.

Ik ben erg actief in de handel, van bronstijd tot en met hoge middeleeuwen heb ik van alles veel in voorraad. Late middeleeuwen begint ook te komen. Vaak genoeg te vinden op de markt, anders zo geregeld via een bericht.

Naast de handel doe ik ook mijn dagelijkse motivatie/opknap ronde.
 

DeletedUser5428

Guest
Hoe moet je dat doen, een vriendschapsverzoek sturen? Ik zie nergens een knop staan daarvoor.
 

DeletedUser5428

Guest
Jullie mogen mij ook toevoegen. stefanv36
Ik zal zelf ook wel vriendschapsverzoeken sturen zodra ik heb uitgevist hoe dat moet.
 

DeletedUser

Guest
Heb het al aan stefan verteld, maar voor andere die het niet weten:

Het meest rechtse tabblad onderin is je vriendenlijst. Daarbij heb je het knopje uitnodigen. Daar klik je op. Bij het nieuwe scherm wat opent ga je naar het middelste tabblad. Daar typ je de naam in van diegene die je wilt uitnodigen en druk daarna op enter. Dan wordt de uitnodiging verstuurd.
 

DeletedUser5428

Guest
Ik kan ook nog meer vrienden gebruiken. stefanv36

AUB enkel mensen die niet van plan zijn om er binnen de week terug mee te stoppen!
 

DeletedUser5428

Guest
Deze lijst is waardeloos. De beste manier om vrienden toe te voegen is: een vriendschapsverzoek sturen naar de namen op de chat. Je weet dat deze online zijn, en het verzoek meestal binnen de minuut goedkeuren. Zo heb ik vandaag 30 vrienden kunnen toevoegen, zodat ik nu ook aan de "80" zit. (Maar goed dat we hier niet op Facebook zitten waar je enkel mensen mag toevoegen die je echt kent)
 
Bovenaan