Tonen van meer geschiedenis data en filtering

DeletedUser8822

Guest
Suggestie;
Het lijkt mij van toegevoegde waarde de volgende zaken ook worden opgenomen in de geschiedenis (zoals dit ook wordt gedaan voor oa de afgenomen handel);

- GG Donaties, die een speler in jouw GG doet
- Eigen aankopen op de markt (nu alleen wat een ander aan handel bij jou heeft afgenomen)

Het geeft, denk ik, meer inzicht in het verloop. helemaal top als je hier ook kunt filteren.

grt
Snipperty
 

DeletedUser6867

Guest
Op zich handig, maar ik heb nu al 39 pagina's geschiedenis staan.
Als je elke FP donatie daar en handel daar bij zou gaan zetten eindig ik denk over de 60 pagina's word dat dan niet teveel van het goede ?
 

DeletedUser8822

Guest
Daar zit ook wat in. Echter zu je dit met filtering prima kunnen verkleinen. Want bv, de motivaties zijn voor mij minder interessant en hier staat de geschiedenis "bol" van.
 

DeletedUser6867

Guest
Hoe zou je het idee willen invullen , meerdere tabbladen , of een meer keuze menu zoals bij de goederen etc etc probeer je idee zoveel mogelijk uit te werken svp
 

DeletedUser4527

Guest
extra tabje voor fp donaties zou handig zijn , kan je ook iets makkelijker zien of er gepusht wordt wellicht
 

DeletedUser5968

Guest
Beste snipperty

Wegens het uitblijven van een reactie op de vragen voor meer uitwerking moet ik dit idee afkeuren.

Groet Gaelwyn
 
Bovenaan