Open spel Steel de bunker!

Joey-the-king

Actief lid
Ff een nieuw spelletje :D.
Net als King of the cookie & king of the hill, is er ook 'steel de bunker' (king of the bunker :p)

Uitleg + regels.
Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.
Een paar regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- De bunker kan op geen enkele wijze vernietigd worden
- De bunker kan verplaatst worden
- Op het einde van je post plaats je MIJN BUNKER


wat voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
- Ik pak mijn shotgun en ik bedreig je. Uit angst geef je aan mij de bunker
verzin het maar zo gek als het kan!

Soow, wie wilt m'n bunker stelen? :cool:
 

DeletedUser4100

Guest
Mooi nieuw pacifistische versie van de andere versies.:)
foto-van-een-vliegende-witte-duif-hd-duiven-achtergrond.jpg


De zon gaat schijnen en het word heel warm. Snel zet je je ventilator
aan en je zonnebril.:cool: Ik sluip stiekem dichterbij en verniel de ventilatie
waardoor de eigenaar het bloedje heet krijgt. Hij neemt de benen en neemt
een frisse duik in het naast gelegen meer. Ik sleep heel veel koelkasten mee
en zet ze in mijn bunker. Via een interne energie voorziening koelen ze heerlijk de
warme bunker af.:)

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser

Guest
Ik gooi un paa kerunbommun op ju bunkur dus juj bent doid.
En uk maak un nuwe bbukur

Groetjus supspuki
 

DeletedUser4100

Guest
Ik koop de grond waar de bunker op staat. Daarna stuur
ik een paar hoge pieten die je aanklagen wegens huisvredebreuk
als je niet heel snel de bunker verlaat. Je gaat er maar snel weer
uit. Ik loop mijn bunker weer in.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser

Guest
Neu
Ju mag mun bier niet stelluh
En ju was doid
Moin bunkurtje
 

Joey-the-king

Actief lid
Neu
Ju mag mun bier niet stelluh
En ju was doid
Moin bunkurtje

Kan je ook ff normaal typen aub?

drakenridder zei:
Ik koop de grond waar de bunker op staat. Daarna stuur
ik een paar hoge pieten die je aanklagen wegens huisvredebreuk
als je niet heel snel de bunker verlaat. Je gaat er maar snel weer
uit. Ik loop mijn bunker weer in.

MIJN BUNKER


Ik gooi stinkbommen in de bunker en jij vlucht. :D



MIJN BUNKER
 

DeletedUser4100

Guest
Neu
Ju mag mun bier niet stelluh
En ju was doid
Moin bunkurtje
Je kan in dit spel lkker niet dood :p zie spelregels onder spoilier :p

Ff een nieuw spelletje :D.
Net als King of the cookie & king of the hill, is er ook 'steel de bunker' (king of the bunker :p)

Uitleg + regels.

Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.
Een paar regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- De bunker kan op geen enkele wijze vernietigd worden
- De bunker kan verplaatst worden
- Op het einde van je post plaats je MIJN BUNKER


wat voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
- Ik pak mijn shotgun en ik bedreig je. Uit angst geef je aan mij de bunker
verzin het maar zo gek als het kan!

Ik laat hoge waterdichte omheining bouwen van 3 meter hoog. Daarna laat ik een waterdichte bodem maken
op het terrein en laat het helemaal vullen met water. Al snel raakt alles vol als een gigantische badkuip in
het midden de kruk, de bunker dus.:p De vorige eigenaar zwemt snel de bunker uit.

Daarna ga ik als duiker de badkuip in. Al snel zie ik de bunker en ga erin. Vervolgens laat ik heel veel luchtreserves
sturen en bouw ik ramen voor de bunker die water druk aan kan. Nu is het een onderwater bunker. Via luchtverversers
en luchtflessen voor nood en een gigantische voorraad eten/drinken; andere benodigdheden overleef ik in mijn bunker.
Ik zwaai als duiker nog naar de vaklieden die weer weg zwemmen.
1kidiveclear.png

Daarna zwem ik mijn bunker in.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser

Guest
Ik maak de ramen kapot en laat het water (met jou) eruit stromen en dan ga ik in de bunker,staan,en instaleer een anti-alles systeem

MIJNBUNKER
 

DeletedUser4100

Guest
Ik sluit je af van de stroom. Je belt een monteur om het onmiddellijk te komen repareren.
Ik stuur een clown naar je toe. Hij wil je met alle liefde helpen. Zeg maar even vriendelijk
''hallo'' tegen deze clown monteur.
evil-clowns-horror-clown-horror-pictures-scary-clown-5.jpg

Je word lijkbleek van schrik en angst je begint te trillen als een rietje. Dan spreekt de clown
met een afschuwelijke stem: ''Iss err wáát???'' ''Ik moet snel naar huis m'n eten brand aan.''
Zeg je en je neemt de benen. Ik hang heel veel vrolijke ballonnen aan de bunker met waterstof.
Daarna zet ik een enorme fentilator aan de bunker en ga erin zitten.
Op die manier vlieg ik naar het goede doel: België. Ik koop er een heel groot lap grond en land
met de bunker op het lap grond. Ik graaf me diep in. Zo luitjes heb weer ffe een bunkertje.:)

MIJN BUNKER :D
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kom naar de bunker toe, gooi een bom er in en jij vliegt er uit :D.
En ik ga lkkr in de bunker met joue femtilatie er nog in :D.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik ga met de kinderen een heel gezellige kamp organiseren. We gaan vlak bij de bunker
indiaantje spelen met echt vuur. Met een haartvuur die extra smerige rook uit maakt.
Ik laat ze met een kleedje de smerige rook gaat de bunker in.
De smerige rook doet je overgeven en je rent de bunker uit. Dan gaan we als indianen
de bunker aanvallen. Met van die leuke paardjes.:)
ApsarokaHorse.jpg

Nu is het weer mijn bunker.:) De kampweek is voorbij en de kids gaan weer huiswaards
zodat ik lekker de bunker weer voor mezelf heb. Lkker rustig.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser4100

Guest
lol ik stuur een super verwent nest op de vorige eigenaar af.:) Hij word verlieft op
haar en haar eisen groeien met de dag. De vorige eigenaar legt haar maanden lang
flink in de watten. Tot hij blut raakt en snel weg vlucht. Ze rent achter hem aan.

Ik loop weer rustig mijn bunker in.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser5820

Guest
Ik pak de hamr van Thor en sla jouw hoofd in het gezicht van supspoeki.
Vervolgens loop ik de bunker in.

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser4100

Guest
Ik pak de hamr van Thor en sla jouw hoofd in het gezicht van supspoeki.
Vervolgens loop ik de bunker in.

KING OF THE COOKIE
Kan niet zie regels:
Ff een nieuw spelletje :D.
Net als King of the cookie & king of the hill, is er ook 'steel de bunker' (king of the bunker :p)

Uitleg + regels.
Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.
Een paar regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- De bunker kan op geen enkele wijze vernietigd worden
- De bunker kan verplaatst worden
- Op het einde van je post plaats je MIJN BUNKER


wat voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
- Ik pak mijn shotgun en ik bedreig je. Uit angst geef je aan mij de bunker
verzin het maar zo gek als het kan!

Soow, wie wilt m'n bunker stelen? :cool:
Je kan geen aanvallen op personen uitvoeren, volgens de regels.;) Wel op de bunker
door hem of haar weg te jagen niet specifiek op de persoon zoals bij de andere
king of the... spellen wel.:rolleyes:

Je had je vergist. De hamer was een opblaasbare hamer zonder enige macht.
Ondanks je agressieve aanval had de hamer geen enkel effect gehad op de
schedels van je tegenstanders.:) Desondanks sloeg je erin de bunker in te nemen.

Ik vind een meteorieten oproeper uit. Zoals in Minecraft bij de meteorieten mod.:p Ik roep
een gigantische meteoor op op de bunker. Ik doe alsof ik een bezorgde astroloog ben en trek
je de bunker uit. Ik wijs naar de gigantische meteoor. Je rent snel weg en ik kruip mijn bunker
in en doe hem op slot. Klaboem de meteoor slaat in maar de bunker vangt de klap op. Zo blijf
ik ongeschonden.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser

Guest
Ik GRAAUUUWWWW zohard als ik kan en jaag daarmee de drakkenridder weg.

MIJN BUNKER
 

DeletedUser5820

Guest
Kan niet zie regels:
Je kan geen aanvallen op personen uitvoeren, volgens de regels.;) Wel op de bunker
door hem of haar weg te jagen niet specifiek op de persoon zoals bij de andere
king of the... spellen wel.:rolleyes:

Je had je vergist. De hamer was een opblaasbare hamer zonder enige macht.
Ondanks je agressieve aanval had de hamer geen enkel effect gehad op de
schedels van je tegenstanders.:) Desondanks sloeg je erin de bunker in te nemen.

Ik vind een meteorieten oproeper uit. Zoals in Minecraft bij de meteorieten mod.:p Ik roep
een gigantische meteoor op op de bunker. Ik doe alsof ik een bezorgde astroloog ben en trek
je de bunker uit. Ik wijs naar de gigantische meteoor. Je rent snel weg en ik kruip mijn bunker
in en doe hem op slot. Klaboem de meteoor slaat in maar de bunker vangt de klap op. Zo blijf
ik ongeschonden.

MIJN BUNKER :D

Het schijnt dat je je hoofd niet nodig hebt om te leven. :p ik schrik niet van ik weet dat tigertjheu een zwaard heeft en ik sla die uit zijn hand. Vervolgens geef ik je een schop onder je kont en je vliegt naar een andere planeet waar zuurstof en food te vinden is.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik vind er grappige wezens. Ik vertel hen over een magische bunker en een monsterlijke
invasieve leider. Ik vertel hen dat ze mijn bunker hier absoluut naartoe moeten brengen.
Dat doen ze je schrikt als je ze ziet en vlucht naar Antarctica.

Ze nemen mijn bunker mee en plaatsen hem ergens op de planeet. Ik zeg das nu mijn
bunker en jullie mogen er schuilen als er gevaar dreigt; immers hij kan toch niet kappot.

MIJN BUNKER :D
 

DeletedUser

Guest
Ik breek de bunker voorzichtig af, steen voor steen , met al mijn TIGERPOWER dat ik in mij heb :)
Ik maak de bunker opnieuw in een grot en maak het vast aan de bergmuren, dus is die niet meer te verplaatsen zonder ook maar iets te vernietigen! :)

En aangezien de bunker nu verplaatst is en in MIJN grot staat, is die ook van MIJ!

MIJN BUNKER!!! :D
 

DeletedUser4100

Guest
Haha je hebt je in de grot vergist; je hebt de bunker midden op een gigantische
drakenschat geplaatst. Op de meeste drakenschatten rust een verschrikkelijke
vloek opgelegd door alleen zij waar het niet op werkt: draken. De enorme draak
des huizes ontdekt dat zijn goud verplaatst is, draken zijn hyperslim en weten exact
waar ze wat hebben liggen, de draak weet dat er maar één manier kan zijn hoe dat
gebeurt is: een dief of iemand die geïnfiltreerd is.

Dan ontdekt hij de gigantische bunker in zijn grot. Het machtige dier blaast met zijn
vurige adem het berggesteente tot gloeiende lava. Door de hitte begint het je aardig
heet te worden onder je voeten. Te heet zelfs. Je vlucht snel je bunker uit. De draak
tilt de bunker op en ziet je vluchten. ''Ahaaa, daar ben je dus. Dief!'' Het machtige
dier vliegt achter je aan.
animaatjes-draken-32687.gif
anilion5.gif


Onderweg laat de draak de bunker vallen op een hoge onherbergzame bergtop. Terwijl het
machtige dier nog steeds achter je aan gaat maar na een tijdje er zat van is en weer terug
vliegt naar zijn geliefde schat. Op de bergtop stikt het van de Yuki Ona's. Een inmiddels erg
berucht en bekent gebied geworden het hoofdkwartier van de Yuki Ona's...
2cem9s2.jpg

Naar het verhaal van ''king of the cooky'' van Black Schooter, reactie #156
http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?1167-king-of-the-cookie/page16
De hoogste berg van het Alfa gebergte staat de bunker nu in een stervenskoud gebied. Overdag zijn de tempraturen
vrij hoog met -60 graden celcius in de zomer en in de nachten slechts -90 graden celcius. In de winter worden de korte
dagen niet warmer dan -70 graden celcius en in de nachten word het stervenskoud met -110 graden celcius. Alleen de meest
doorgewinterde en meest heldhaftige avonturiers wagen zich in het Alfa gebergte en al helemaal op de top van de hoogste
berg. Ik heb gelukkig nog goeie banden met de inheemse bewoners de Yuki Ona's. Ze vertellen me dat de bunker daar nu
is en ik trek de allerbeste super arctische Alfa gebergte kleding aan voor de expeditie.

Ik loop overleef de zware omstandigheden en kom aan in mijn bunker. Ik bouw er een lekker warm kageltje en plaats zware isolatie
materialen in. Zodat in de bunker een aangename 15 a 20 graden word. De kille lucht word opgevongen via een speciaal systeem
dat het tevens verwarmt.

MIJN BUNKER :D

@tigertjheu

nog een mooie tijger afbeelding voor je :)
animaatjes-tijgers-60717.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan