Geen Bug Slecht gekozen missie

DeletedUser

Guest
Verhaalmissie Terry Hunt

Voltooi 30 producties in productiegebouwen uit het huidige tijdperk, of 50 uit het vorige tijdperk.


De arctische toekomst kent slechts een diamanten produktiegebouw. Verder niets. In je techtree vakt er ook geen productiegebouw vrij te spelen. Goed, er is een alternatief, maar deze missie is gewoon onzinnig gekozen en dit komt vaker voor.
 

DeletedUser6867

Guest
Heb hem zelfs al 2 keer gehad :(

gelukkig had ik 2 bakkers en 1 zee toren en dan steeds 5 min maar erg vervelende quest is het zeker
 

DeletedUser

Guest
Volgende leuke opdracht. Bouw 4 gebouwen uit uw huidige tijdperk. Altijd leuk als je alleen maar goederen of militaire gebouwen kan bouwen. Die vragen amper inwoners.
 

DeletedUser

Guest
Heb hem zelfs al 2 keer gehad :(

gelukkig had ik 2 bakkers en 1 zee toren en dan steeds 5 min maar erg vervelende quest is het zeker

Je hebt gelijk. Ik heb hem nu weer na ook al weer een herhaling van 40x m/o.

Dit tijdperk is gewoon helemaal bagger opgezet.
 

DeletedUser5796

Guest
Niet zo huilen vriend, alternatief is toch vorig tijdperk? Dus wat een onzin dat je dit onder "Bugs" plempt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De missie bouw 4 gebouwen uit je huidige tijdperk kent geen alternatief. Bovendien zitten 3 niet herhalende missies in een oneindige loop en afbreken kan je ze niet. Dat is geen bug? :rolleyes:
 

DeletedUser5796

Guest
Kans is groot dat die zich blijven herhalen tot alle delen van het tijdperk zijn geïmplementeerd.
Er is nog geen einde van dit tijdperk in zicht, dus dan is het makkelijk aan te nemen dat ook nog geen einde van missies voor dit tijdperk in zicht is.
 

DeletedUser

Guest
Voor 2 verhaallijnen heb ik al herhalende missies die ook herhalende missies genoemd worden en die je af kan breken. In de derde verhaallijn Verhaalmissie Terry Hunt zit ik in een oneindige loop van 3 missies die je niet kan afbreken. Kans is dus groot dat het een bug is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is geen fout dat deze missies er zijn, ik zal het echter als feedback doorgeven.
 

DeletedUser

Guest
Dank je. Het lijkt en mini loop te zijn. Nu ik na 3 rondjes een provincie veroverd heb krijg ik weer nieuwe opdrachten. Gezien de mogelijkheden die je hebt blijf ik deze missies een slechte keuze vinden.
 

DeletedUser5889

Guest
Als de keuze is dat dit geen bug is, dan hoort dit thuis onder het feedback topic voor het Arctische tijdperk toch?
 
Bovenaan