Nieuwe moderatoren gezocht! (ronde 1)

DeletedUser

Guest
Sollicitatieronde 1
Ben je geïnteresseerd om lid te worden van het Forge of Empires.nl team? Solliciteer nu en wie weet contacteren we je binnenkort met goed nieuws!

Solliciteren kan hier.

Gelieve het onderwerp "Praktische startersinformatie (eerst lezen!)" grondig door te lezen!

Veel succes iedereen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wanneer je een sollicitatie hebt ingediend, dan kan je nu de feedback daarop bekijken. Deze staat eenvoudigweg als reactie op je geopend onderwerp. Bovenaan staat duidelijk vermeld of je een potentiële kandidaat bent of niet, daaronder vind je enkele individuele werkpunten. Wanneer je niet gekozen bent als kandidaat, dan ben je toch van harte bedankt voor je interesse. Houd er alsjeblieft rekening mee dat je niet solliciteert in een vacuüm ... Ik moet een afweging maken tussen alle ingediende sollicitaties en daar de sterkste uitkiezen.

Ik kan helaas niet verder ingaan op de individueel geleverde feedback, aangezien dit teveel tijd zou vergen. Wegens dezelfde reden zal in de toekomst ook geen individuele feedback meer worden geleverd. We zullen vanaf nu het volgend systeem hanteren (zie hier):
We kunnen op dit moment helaas niet garanderen dat we je feedback kunnen leveren bij een negatief antwoord. Dit is eenvoudigweg een té tijdsintensief proces waarvoor we geen tijd hebben.

Sollicitaties worden bekeken & behandeld wanneer we nieuwe instroom nodig hebben. Slechts wanneer we iemand nodig hebben, lopen we de inzendingen af op zoek naar geschikte kandidaten. Solliciteren kan dan ook permanent/doorlopend gedurende de rondes.

Wanneer we geen geschikte kandidaten meer vinden in de huidige ronde, dan zullen we onmiddellijk daaropvolgend een nieuwe ronde starten. Dit betekent dat de oude sollicitaties worden verwijderd om zo een nieuwe verzameling aan te leggen van sollicitaties. Ben je niet aangenomen in de vorige ronde, dan mag je steeds opnieuw proberen in de daaropvolgende ronde.
Het werken met verschillende rondes geeft jullie dus de kans om in een volgende ronde met een nieuwe lei te starten. We zullen de huidige ronde afsluiten binnen 7 dagen (29.07.2012), waardoor de ingediende sollicitaties & feedback erop verwijderd zullen worden. De nieuwe ronde start onmiddellijk daarna.

Ik geef wel graag mee dat de 2 meest voorkomende werkpunten zijn:
  • Te weinig argumentatie bij de laatste 5 (à 6) open vragen. We zien hier graag korte tekstjes waaruit we kunnen afleiden hoe goed je de Nederlandse taal beheerst en die ook blijk geven van hoe goed je jouw standpunten kracht kan bijzetten. Op dit moment zijn veel antwoorden aan de (te) korte kant waardoor ik me op zeer moeilijk een beeld kan vormen van wie die persoon is.
  • Te weinig interpunctie, slechte volzinnen en een slecht gebruik van hoofdletters. Let hier zeker op, aangezien dit er een tekst er sowieso al stukken professioneler doet uitzien.
Houd dit dus zeker in gedachten wanneer je in de toekomst een sollicitatie indient.

Bedankt voor jullie interesse allemaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan