Marserts

Hoi,

Vraagje:

Hoe kan je aan marserts komen?
Ik veronderstel via de continentkaart, maar als dat het geval is, moet je dan eerst deze wereldkaart volledig veroverd hebben om naar een nieuwe te gaan?
 

Bijlagen

  • kaart.png
    kaart.png
    519,5 KB · Weergaven: 16

Didi 666

Actief lid
Je zal dan ook de basis moeten hebben in je stad om op de kaart te kunnen mijnen, deze krijg je alleen als je in het tijdperk zit.
Het zou ook via het GG Ruimteschip kunnen, maar dan zal je ook in het Marstijdperk moeten zitten.
Het is in elk geval geen handelbaar goedje, je zal dus echt vooruit moeten in de tijdperken.
 
Je zal dan ook de basis moeten hebben in je stad om op de kaart te kunnen mijnen, deze krijg je alleen als je in het tijdperk zit.
Het zou ook via het GG Ruimteschip kunnen, maar dan zal je ook in het Marstijdperk moeten zitten.
Het is in elk geval geen handelbaar goedje, je zal dus echt vooruit moeten in de tijdperken.
Didi,
Ik zit in het Marstijdperk, maar kan uiteraard niet meer vooruit in de technologieboom gezien ik geen marserts kan krijgen.
Dus vraagje; wat is het GG Ruimteschip waarover je spreekt?
Grt,
Chris
 
Grootse gebouw ruimtevrachtschip geeft je dagelijks 1/3 kans op marserts. Hoe hoger het level hoe meer per dag ;-)
Helaas heb ik grondstoffen uit het "Asteroïdengordel" tijdperk nodig om het GG Ruimtevrachtschip te kunnen bouwen, dus zal ik nog een paar maanden moeten wachten voor ik (misschien) aan marserts kom via de continentkaarten. (zonder marserts kom ik sowieso niet in het Asteroïdengordel tijdperk) (of ik moet 37.500 diamanten besteden om niveau 1 van het Ruimtevrachtschip vrij te spelen. (= zo'n 240 euro!)
 
Laatst bewerkt:

L Cypherus90

Actief lid
Helaas heb ik grondstoffen uit het "Asteroïdengordel" tijdperk nodig om het GG Ruimtevrachtschip te kunnen bouwen, dus zal ik nog een paar maanden moeten wachten voor ik (misschien) aan marserts kom via de continentkaarten. (zonder marserts kom ik sowieso niet in het Asteroïdengordel tijdperk) (of ik moet 37.500 diamanten besteden om niveau 1 van het Ruimtevrachtschip vrij te spelen. (= zo'n 240 euro!)
Of gewoon iemand vragen om te ruilen. Als je in een goede gilde zit krijg je die zelfs gratis van de gildeleden.
 
Bovenaan