Hoe maak ik mijn bevolking snel boos

DeletedUser3975

Guest
Ik moet een boze bevoling hebben, wie kan mij de tip geven hoe dit t snels en goedkoop te doen.??

Mijn bevolking is nog nooit boos geweest dus ik weet t niet.

Bedankt.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan het pad dat naar jouw culturele gebouwen loopt slopen, dan verlies je snel en goedkoop wat tevredenheid.
 

DeletedUser3975

Guest
o ja tuurlijk, dankje al zal t niet meevallen aangezien bij mij rondom alles wegen ligt en niet alleen er naartoe dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3975

Guest
Bedankt, 6 verbindingen weggehaald vanuit het stadshuis en gelukt, 30 diamanten erbij,(die ik door fout klikken vast ook weer zo kwijt ben maar dat terzijde) meteen de opdracht erna ook kunnen voltooien, daarna kwam opdracht blije bevolking dus alles weer verbonden en gehaald en nu opdracht verken Versailles waarnaar ik al onderweg ben, dus 4 opdrachten verder, dankzij jou tip, merci
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seconddream

Actief lid
Bedankt, 6 verbindingen weggehaald vanuit het stadshuis en gelukt, 30 diamanten erbij,(die ik door fout klikken vast ook weer zo kwijt ben maar dat terzijde) meteen de opdracht erna ook kunnen voltooien, daarna kwam opdracht blije bevolking dus alles weer verbonden en gehaald en nu opdracht verken Versailles waarnaar ik al onderweg ben, dus 4 opdrachten verder, dankzij jou tip, merci

In het instellingen menu kun je een bevestiging`s pop-up activeren voor het gebruik van diamanten. :)
 
Bovenaan