'Downgrade-kit'

Wil je een downgrade-kit toegevoegd hebben aan het spel?

  • Ja

    Stemmen: 22 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 6 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Wat een leuk idee!
Ik zie dit wel zitten en zie zo gauw ook geen nadelen in dit voorstel.
 

DeletedUser9935

Guest
Downgrade-kit.

Tegenovergestelde van een renovatie kit. In plaats van naar het volgende tijdperk kun je een gebouw een tijdperk lager zetten.
Dit zou handig zijn voor bijvoorbeeld een kampioenenbarack (wand kampioenen zijn ge-wel-dig ^^), zo kun je hem een tijdperk lager zetten en daarmee vechten. :)

ook vaak aan gedacht. lijkt mij super. wat ook nog zou kunnen is een voledige reset van een gebouw. Dus helemaal terug in tijd en dan kan je hem weer upgraden.
 

DeletedUser10111

Guest
Reset hebben we al, gewoon afbreken en opnieuw bouwen.
Afbreken door middel van opslaan werkt ook al.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik zie dit wel zitten en zie zo gauw ook geen nadelen in dit voorstel.
Het maakt dat je niet hoeft na te denken of overgaan naar een volgend tijdperk wel verstandig is.

Downgrading van je goederen GG maakt dat je arbitraire hoeveelheden van goederen uit een eerder tijdperk voor niets kunt krijgen op elk moment in het spel. Idem met speciale evenement gebouwen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Reset hebben we al, gewoon afbreken en opnieuw bouwen.
Afbreken door middel van opslaan werkt ook al.
Afbreken/opslaan verandert het tijdperk niet.

Het maakt dat je niet hoeft na te denken of overgaan naar een volgend tijdperk wel verstandig is.

Downgrading van je goederen GG maakt dat je arbitraire hoeveelheden van goederen uit een eerder tijdperk voor niets kunt krijgen op elk moment in het spel. Idem met speciale evenement gebouwen.
Het gaat hier niet om GG, maar verder ben ik het er mee eens.

Zo kun je ook eeuwig vooruit met 1 kampioensbarak en hoef je idd nooit meer keuzes te maken.
 

Joey-the-king

Actief lid
Downgrading van je goederen GG maakt dat je arbitraire hoeveelheden van goederen uit een eerder tijdperk voor niets kunt krijgen op elk moment in het spel. Idem met speciale evenement gebouwen.
Geen GG's, die gaan gewoon met de tijd mee, maar bedoelde alleen event-gebouwen. Dus als jij er 1 hebt in 'Toekomst' tijdperk, dan kan jij hem downgraden naar 'Morgen'. Dit betekent niet dat je ze voor niets kunt krijgen, je moet er namelijk wel wat voor doen om ze uit een evenement te krijgen én dan nog een downgrade kit bemachtigen om hem zo een tijdperk te kunnen verlagen.
 

DeletedUser

Guest
Geen GG's, die gaan gewoon met de tijd mee, maar bedoelde alleen event-gebouwen. Dus als jij er 1 hebt in 'Toekomst' tijdperk, dan kan jij hem downgraden naar 'Morgen'. Dit betekent niet dat je ze voor niets kunt krijgen, je moet er namelijk wel wat voor doen om ze uit een evenement te krijgen én dan nog een downgrade kit bemachtigen om hem zo een tijdperk te kunnen verlagen.

Ja, zo’n kit bemachtigen zou inderdaad niet makkelijk moeten zijn.
Nou ben ik door een gildelid tijdig geinformeerd dat ik beter mijn kampioensbarakken na een gegeven era niet meer kan updaten.
Ik gun dit anderen ook best die dit niet bijtijds zagen.
 

DeletedUser10111

Guest
maar bedoelde alleen event-gebouwen. Dus als jij er 1 hebt in 'Toekomst' tijdperk, dan kan jij hem downgraden naar 'Morgen'.
k laat met opzet enkele evenement gebouwen uit vorige tijdperken staan zodat ik nog goederen uit die tijdperken krijg, ook al heb ik ze niet direkt nodig.
 

DeletedUser10486

Guest
Gewoon van elk tijdperk 1 kampioenenbarak laten staan. De Alcatraz doet de rest wel.
 

DeletedUser7203

Guest
Lijkt mij persoonlijk wel een leuk idee, met name voor de kampioenenbarak.
Daarnaast is het ook prima als een prijs of reliek in de gilde-expeditie te plaatsen.
Verbeterkits, motievatiekits, massamotivatiekits, opslagkits, renovatiekits lol dan kan een downgradekit er ook nog wel bij ;)
 

DeletedUser3280

Guest
Ik vind het een top idee!
Zitten volgens mij geen nadelen aan dus zijn er inderdaad alleen maar voordelen.

PS, kom maar op met die quote TM!
 

DeletedUser6403

Guest
Ik zie hier potentie in! Kom maar op met die downgrade-kits!!! :):):):)
 

DeletedUser9786

Guest
Downgraden een goed idee Joey, vind het echter meer een dia optie... 100 dia per tijdperk ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Downgraden een goed idee Joey, vind het echter meer een dia optie... 100 dia per tijdperk ofzo.

Als het iets is dat zou kunnen worden ingevoerd hoort alleen een dia optie denk ik niet thuis in een spel dat ook gratis gespeeld zou moeten kunnen worden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het iets is dat “makkelijk” te verkrijgen zou moeten zijn.
Maar wel ook iets dat je bij zoiets als Frosty zou kunnen winnen en de GE.
 

DeletedUser9786

Guest
Downgrade kit is enkel nodig als je niet een gebouw bewaard hebt van het tijdperk dat je wilt... Is iets handigs voor GVG, maar de meeste spelers zullen er niets aan hebben. De functie zie ik zeker zitten, maar zit niet te wachten op meer nutteloze cadeaus in GE.
 

bonke35

Actief lid
als je bv allemaal stammenpleinen van toekomst hebt vang je ook goederen van dat tijdperk
met dat downgraden van een paar stammenpleinen kun je dus ook weer morgengoederen gaan produceren :")
ik ben voor
 
Bovenaan