Discussietopic Ruimtetijdperk: Asteroïdengordel

Markus

Actief lid
ik was al erg bezorgd dat de eenheidsnamen nogal kinderachtig zouden worden (zoals 'spijkerpoeper' bijvoorbeeld :p). maar het valt me mee. ik heb er wel zin in iig :)
 

Felair

Actief lid
Het ruimtevrachtschip produceert medailles in de tijdperken ervoor, en de kansen voor en soorten speciale goederen hangen af van het tijdperk na de Arctische Toekomst.

Nieuwe gebouw stelt wel een beetje teleur.

Consequent onderhandelen gaat namelijk niet fatsoenlijk voordat je in mars zit en je kunt uitleven op de kaart.
Tenminste niet als je gilde competitief GE speelt want dat zorgt er dus voor dat in de periode dat je even geen strijdperken hebt je dus niets kan onderhandelen in het geval dat je even moet sprinten om voor goud te gaan. Dit zal voor de meeste gildes niet relevant zijn maar bij ons wel dus daar zal men vanuit Innogames natuurlijk geen rekening mee gaan houden dat snap ik ook wel.

En het lijkt het zo te zijn dat wanneer je AT voorbij bent het willekeurig word welk speciaal goed je krijgt? Dat schiet ook niet echt op.

Beetje jammer, deze komt er bij mij voorlopig niet in, wel een subtiele manier om te zorgen dat mensen die in lagere tijdperken zitten de nieuwste grootste gebouwen niet gaan neerzetten overigens met dat speciale goedjes na AT en voor AT medailles.
 
Laatst bewerkt:

squirrel

Actief lid
Als fanatiek onderhandelaar, verwelkom ik die space carrier met liefde.
Onderhandelen zal 1x in de 2 weken even niet lukken, geen GS en geen GE, maar die dag overleef ik wel, mss in Japan ofzo....

Wel jammer dat er maar 1 overwinningsuitbreiding is, een 2de had erg gewaardeerd geweest, jammer :(
 

squirrel

Actief lid
Onderhandelingen in nederzettingen worden niet mee gerekend voor het nieuwe GG
Mmm jammer :(

Off-topic.....onderhandelaars worden al zo onder gewaardeerd (duurt lang & kost altijd goederen bij winst en verlies van de onderhandeling & goederen zijn ook nodig voor andere zaken dan onderhandelen & goederen van meerdere tijdperken nodig dus altijd handel drijven om daar aan te komen) kortom onderhandelaars worden richting vechten 'gedwongen'... maar goed 1 dagje minder per twee weken is nog wel te overleven.. wil het GG nog steeds :)
 

DeletedUser10782

Guest
Is het in nieuwe tijdperk nog steeds mogelijk om je marskolonie te bezoeken, dus goederen te kunnen blijven produceren uit marstijdperk. Ik neem aan dat je sowieso wel marserts kan blijven verzamelen via de continentenkaart
 
Is het in nieuwe tijdperk nog steeds mogelijk om je marskolonie te bezoeken, dus goederen te kunnen blijven produceren uit marstijdperk. Ik neem aan dat je sowieso wel marserts kan blijven verzamelen via de continentenkaart

Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk voor beiden een negatief antwoord, ik zou voor ik overga voldoende marserts en marsgoederen verzamelen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan geen Marserts meer verzamelen via de continentkaart en ook jouw Marskolonie niet bezoeken. Je krijgt echter wel goederengebouwen voor jouw hoofdstad waarmee je goederen en Marserts kan produceren.
 

Felair

Actief lid
Plus de kans dat je het voor komende tijdperken ook nog gewoon nodig gaat hebben die is eigenlijk wel 100%.

Lekker oppotten dus zou ik doen.
 

DeletedUser10782

Guest
Is er ergens te zien, hoe dit in zijn werk gaat en hoe groot deze produktiegebouwen worden,
 
Bovenaan