Discussietopic Rosa Parks missiereeks

DeletedUser10486

Guest
Die waterval is dus een soort oase die 7 goederen geeft ipv 5 ? Toch goederen van je eigen tijdperk hoop ik? Want er er staat enkel bij "willekeurig".

Maar het is dan weer het zoveelste gebouw dat pas gemotiveerd raakt nadat de kennisaltaren allemaal gedaan zijn. Straks moeten we nog kennisaltaren slopen om te vermijden dat de betere gebouwen niet gemotiveerd raken.
 

DeletedUser

Guest
Willekeurig omdat hij 7 stuks van 1 goed uit jouw tijdperk levert.
 

DeletedUser10111

Guest
Blijkbaar hanteert Inno een andere waarde van "beter" dan jij, want ze doen nog steeds veel kleine events. Er is overigens niemand die zegt dat je ook mee moet doen met alle events.
 

DeletedUser

Guest
Er is overigens niemand die zegt dat je ook mee moet doen met alle events.

Klopt, het gaat ook meer de kant op dat je niet mee KAN doen. Als je geen technologie kan onderzoeken, geen provincie kan scouten, of geen province kan veroveren hoef je niet eens te beginnen.
 

DeletedUser10111

Guest
Oh, dan moet je de alternatieve missies gaan doen natuurlijk want automatisch overslaan werkt niet.
Die zijn nogal stevig tot onhaalbaar zo lijkt het.

Level 3 GE heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehaald.
 

DeletedUser

Guest
Oh, dan moet je de alternatieve missies gaan doen natuurlijk want automatisch overslaan werkt niet.
Die zijn nogal stevig tot onhaalbaar zo lijkt het.

Level 3 GE heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehaald.

Ja, dan ben je dus gelijk al klaar. 800 goederen zal ook niet iedereen even ter beschikking hebben, of er voor over hebben. Zo ben je dus wel lekker snel van die verhaallijnen af. Hoef je je ook geen zorgen te maken over gebouwen die je toch niet kan plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
tja en toch is die hier al klaar.. zoveel extra's niet voor hoeven doen.. paar smidjes gebouwd..

Gefeliciteerd met je inventarisvulling dan :D

Doel is natuurlijk wel dat het voor iedereen haalbaar is. Dat beweren ze tenminste zelf, alleen luisteren ze daar net zo min naar als naar ons.
 

DeletedUser5193

Guest
Blijkbaar hanteert Inno een andere waarde van "beter" dan jij, want ze doen nog steeds veel kleine events. Er is overigens niemand die zegt dat je ook mee moet doen met alle events.
doe ik ook niet alleen wat interesant is
 

DeletedUser

Guest
De eindprijs lijkt me een behoorlijk onding maar ik vind het wel verhelderend dat er eens een verhaallijn is waarin een vrouw geen sekssymbool en drugsverslaafde is maar dat het vooral en met name inhoudelijk ergens over gaat.
Vrouwen konden ook best wel eens wat behalve mooi zitten te zijn :rolleyes:
 

DeletedUser6877

Guest
Ik kan de stelling van Elfje alleen maar onderschrijven. En hoewel ik als historicus houd van de geschiedenis, gaan me al die events toch te ver. Straks krijgen we er nog een over het Wilhelmus.;-)

Ik ben ook wel benieuwd wat 7 willekeurige goederen zijn. Hopelijk uit andere tijdperken ook. Maar ja dat kan je natuurlijk ook oplossen door een knopje op bijv. de sterrenwacht. :)
 
Bovenaan