Nieuwe profielberichten

Leones kan je even mijn nieuwe topic inlezen a.u.b. misschien weet jij een raad voor me
Random Quote of the Week

Born too late to explore the world. Born too early to explore the universe.
Born just in time to appreciate pictures of cool, faraway rocks.
Random Quote of the Week

Life is like ordering a bakske friet
at an unknown frituur

From reddit r/belgium/
Hoi Leones,
Er is op verscheidene plaatsen veel discussie over de Gilde StrijdPerken, nu wilde ik even en idee opperen.
In het huidig systeem is het zo dat je zo snel mogelijk naar het midden moet, omdat daar de meeste steun gehaald kan worden om zo nog sneller en zonder veel vermoeidheid en zo ook je status te kunnen handhaven. Je kunt dan ook de meeste beloningen scoren.
  • Leuk
Reacties: Kawasaki
Joske 1465
Joske 1465
Zou het niet eerlijke zijn dat een gilde het sterkst is rond zijn eigen honk, en dat hoe verder je van je eigen honk af gaat, het ook steeds moeilijker wordt om daar jezelf te handhaven? Dus eigenlijk zoals in het echt, dat als de aanvoer vanaf je eigen land in orde moet zijn, omdat je anders aan het front problemen krijgt.
Joske 1465
Joske 1465
Zo zouden ook de wat kleinere gilden, als ze op een kaart komen waar de topgildes in zitten ook een kans hebben om nog iets te scoren.
Leones
Leones
Het is zeker een idee, en zo zijn er meer ideeën om de strijdperken wat eerlijker te maken, we zullen dit zeker meenemen.
Dat zou de enige logische verklaring zijn! Fijn dat je wil helpen anders zitten we hier vast. Ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd. Alvast heel erg bedankt
Bovenaan