zwarte diamant

motu

Lid
zwarte diamant - verwijzing na mijn verleden

idee is een mijn wat je kunt aanklikken en volgende kunt doen

je kunt in deze mijn zwarte diamanten graven , door x aantal fp in te zetten gaan de mijn werkers voor je aan de slag en krijg je na aantal x uur een x aantal diamanten.
zelf dacht ik aan dit

50fp is 1 zwarte diamant
100fp is 3 zwarte diamanten
200 fp 10 zwarte diamanten

Met deze zwarte diamanten zou je dan in speciale winkel , gebouwen uit mijn verleden kunnen kopen
 

Wildstorter

Actief lid
Ik denk niet dat de wereldwijd honderdduizenden spelers zitten te wachten op jouw verleden. Denk dat het, omdat het niet alleen Nederland betreft, een te kleine impact op de geschiedenis heeft om daar een onderdeel op te kunnen ontwerpen. En nog een winkel?? Die taveerne was 1 ding, toen kwam die antiek er nog bij, ik vind het wel prima zo. Het is geen shopping mall game.
 

motu

Lid
Ik denk niet dat de wereldwijd honderdduizenden spelers zitten te wachten op jouw verleden. Denk dat het, omdat het niet alleen Nederland betreft, een te kleine impact op de geschiedenis heeft om daar een onderdeel op te kunnen ontwerpen. En nog een winkel?? Die taveerne was 1 ding, toen kwam die antiek er nog bij, ik vind het wel prima zo. Het is geen shopping mall game.

daar ben ik het niet met je eens ,
kolen word wereld wijd gebruikt en nog steeds hoor.
kolen heeft wel degelijk grote impact op de wereld gehad,
 
Bovenaan