zelfde IP adres

DeletedUser13392

Guest
Hallo ,
Paar dagen geleden is mijn echtgenoot begonnen met FOE . Al snel heeft hij mij zo gek gekregen ook te beginnen . Als ik het goed begrepen heb is dit geen probleem zolang we ieder ons eigen account spelen.

Mijn vraag nu is of het kwaad kan als we lid worden van dezelfde gilde?
Wat als ik wil ingaan op een marktaanbieding van hem? Wel of niet doen ?
Alvast bedankt
 

Mr.Quib

Actief lid
Gilde en marktaanbiedingen zijn geen probleem. Voor zover ik weet is alleen het doneren in GG (Grootse Gebouwen) beperkt of niet mogelijk om misbruik te voorkomen.
 

DeletedUser12695

Guest
Als je niet hetzelfde apparaat gebruikt maar apparaten met aparte IP-adressen zal er zo goed als nooit een probleem ontstaan.

Je mag gewoon elkaar helpen en met elkaar samen spelen.

Enige restrictie is als je op hetzelfde apparaat (ip) speelt dan kun je een tijdelijk automatisch stop krijgen op de mogelijkheid in elkaars GG's te storten.
 

DeletedUser13392

Guest
Dank U wel voor snelle antwoorden.

Wij spelen ieder op een eigen pc maar via zelfde router , dus geen idee of wij dan zelfde IP hebben :oops: Maar zolang we elkaar niet helpen met GG is er dus zowiezo geen probleem ;)
 

DeletedUser10931

Guest
Denk dat je dat zelfs mag, maar dat er balans moet zijn in bv gestorte fp, goederen etc.
Deze uitleg kreeg ik toch via support ivm mijn zoontje.
Enkel als misbruik kan aangetoond worden.. en dan nog.. pushaccount vs echte accounts zijn overduidelijk.
 

SonnyWeg

Actief lid
Kan een moderator misschien duidelijkheid scheppen over wat er officieel wel en niet mag wat betreft spelers met elk een eigen account die via hetzelfde ip-adres spelen? Een guildie speelt namelijk FOE en zijn vrouw wilt op dezelfde wereld gaan spelen. Zij hebben uiteraard geen zin in een ban of andere strafmaatregel ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zolang ieder afzonderlijk op zijn/haar eigen account speelt is er niets aan de hand. Het kan wel zijn dat er een maatregel wordt opgelegd dat je niet in elkaars gebouwen kan doneren.
 

SonnyWeg

Actief lid
Zolang ieder afzonderlijk op zijn/haar eigen account speelt is er niets aan de hand. Het kan wel zijn dat er een maatregel wordt opgelegd dat je niet in elkaars gebouwen kan doneren.

Bedankt voor de snelle reactie, Leones. Het valt mij op dat er de laatste tijd steeds meer familieleden van spelers beginnen met spelen. Het lijkt mij daarom ook goed dat deze vraag beantwoord is.
 
Bovenaan