Zeeslag 2021 - Feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ziet er leuk uit deze wedstrijd! :D

Ik heb nog enkele vraagjes:

1) Moet je bij de inschrijving ook een spelwereld opgeven voor het geval dat je het geluk hebt om het woongebouw, blauwdrukken of forgepunt pakket gewonnen hebt of wordt dit achteraf geregeld? Ik neem aan dat je die zaken niet op al je spelwerelden krijgt of wel?

2) In verband met de blauwdrukken: kan je ook kiezen uit blauwdrukken van tijdloze grootse gebouwen zoals Sterrenwacht of Galatatoren of enkel uit blauwdrukken van gebouwen die in een bepaalde tijd zitten?


Edit: ik zie dat dit bericht in afwachting is van goedkeuring. Misschien ook bij elke wedstrijd een vragentopic maken zodat eventuele vragen daar in gezet kunnen worden. Je weet nooit of er iets onduidelijk is en of er niet ergens vragen over zijn. Dan kan iedereen daar ook zien welke vragen er gesteld zijn en wat de antwoorden daarop zijn. Zo voorkom je dat verschillende mensen dezelfde vragen gaan stellen en dat er heel de tijd dezelfde vragen beantwoord moeten worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
1) Moet je bij de inschrijving ook een spelwereld opgeven voor het geval dat je het geluk hebt om het woongebouw, blauwdrukken of forgepunt pakket gewonnen hebt of wordt dit achteraf geregeld? Ik neem aan dat je die zaken niet op al je spelwerelden krijgt of wel?
Het mag, is het wel meteen duidelijker.
Maar bij de uitslag vraag ik de personen om een ticket aan te maken op de wereld waar zij het willen hebben met als titel Zeeslag 2021.

2) In verband met de blauwdrukken: kan je ook kiezen uit blauwdrukken van tijdloze grootse gebouwen zoals Sterrenwacht of Galatatoren of enkel uit blauwdrukken van gebouwen die in een bepaalde tijd zitten?
Blauwdrukken van Grootse Gebouwen die tijdloos zijn (dus: Sterrenwacht, Galatatoren. Orakel van Delphi en Reliekentempel) zijn uitgesloten. Alleen Blauwdrukken die tijdperk gebonden zijn, zijn kiesbaar.


Daarnaast is het feedbacktopic nu open voor iedereen om te reageren.
 
Bij het echte zeeslag spel heb je boten van verschillende lengtes. Is dat hier ook zo? Dus moet je een hele boot raden? Of kan echt ieder los vakje een prijs bevatten?
 

dhaes

Lid
Ik heb de kaart net gevonden in een losse topic. Dat kan onoverzichtelijk zijn als je vanuit de app of browser in de opdracht komt.
 

Elle1962

Nieuw lid
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het spel kan komen ik krijg het niet voor elkaar,sorry.
Er moet eigenlijk een linkje komen dat je vanuit hier zo weer terug kan naar het spel of het net zo maken als met de
football game aanklikken en klaar .

Bedankt nietje 34
 
Laatst bewerkt:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij het echte zeeslag spel heb je boten van verschillende lengtes. Is dat hier ook zo? Dus moet je een hele boot raden? Of kan echt ieder los vakje een prijs bevatten?
Moet je ineens alle coördinaten doorgeven of kan dat per 1 (of 2 of wat dan ook)?
De kaart:


Lees de regels en met name regel 6 waar een link staat naar het topic waar je je antwoorden kunt geven.
Je kunt daar verder geen andere topics zien dus gewoon topic aanmaken met je spelersnaam.

Verder heb ik dezelfde vragen als Jansjie en Peanut48.


Wat is de bedoeling?
Van 30 januari 2021 tot 6 februari 2021 kunnen jullie 10 coördinaten doorgeven (voorbeeld: E5, D8 etc) van de afbeelding die geplaatst wordt door de spelleiding. In dit geval worden de "schepen" vertegenwoordigd door cellen. Achter elke cel kan een prijs zitten.
Elke speler die een winnende coördinaat heeft opgegeven krijgt de prijs die er achter zit. Per speler mag een coördinaat maar één keer opgegeven worden.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Moet je ineens alle coördinaten doorgeven of kan dat per 1 (of 2 of wat dan ook)?
Is het de bedoeling dat je in 1 keer alle 10 de coördinaten doorgeef, of moet je bijv. elke dag een coördinaat doorgeven?

Dat is geheel aan jezelf, je mag alle 10 coördinaten in een keer doorgeven of elke dag 1, zolang je dit maar voor het einde van de wedstrijd doet :)
 

nietje52

Actief lid
Ik denk dat de strekking van een aantal (en ook mijn) vragen is: Als je één coördinaat doorgeeft, krijg je daar dan het resultaat van zodat je een coördinaat ernaast kan kiezen om zo een heel schip te pakken?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee. Er zijn geen hele schepen, de beloningen liggen verspreid op de kaart. Het resultaat krijg je pas aan het einde van de wedstrijd te zien.
 

drrrr

Lid
hi,
begrijp ik het goed dat elk vakje op zich een beloning kan hebben ?
Het kunnen dus bv 3 naast mekaar zijn, wat dan evt tot 3 beloningen kan opbrengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan