Besloten spel WvW Geestentopic.

DeletedUser

Guest
Dit is het geestentopic en praattopic voor de gesneuvelden en verveelde mensen in Weervolven van Wakkerdam. Hier kun je je vragen stellen en klagen dat je in het hiernamaals bent beland of niks te doen hebt. Desnoods sloop je maar wat wasrekjes om je woede te koelen
smooch.gif


Ohja, gelieve geen verdenkingen te uiten hier aub.

Spook ze mensen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, handig.
Ik ergerde me er al aan dat ik niets meer kon zeggen. :(
 

DeletedUser93

Guest
Rabbid, wat vind je leuker, doo zijn of een normale burger?
 

DeletedUser

Guest
Rabbid, wat vind je leuker, doo zijn of een normale burger?

Normale burger ofc.

Dus door jouw stomheid ben ik dood, en staan alle goedjes in nadeel doordat er nu 2 goedjes dood zijn ipv 1?

E: Dit topic gaat ZO uit de hand lopen, rollen die in code worden doorvertelt, wolven die zo worden ontmaskert. Dit is niet zo'n goed idee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als het moet kan dat ook via PM...

@ArianaLover: Had je nog een schrijver nodig of wil je het gewoon zelf doen?
 

DeletedUser93

Guest
Als je zou willen mag je wel schrijven.
Dus alas je wel wilt, dan geef ik jou wel dan een pm met de lynch en lunch.
 

DeletedUser

Guest
Dat is goed :)
Je moet er wel rekening mee houden dat ik niet élke avond er ben. Dus óf dat je het voortijdig kunt doen ofdat ik alvast een verhaaltje brouw en dan willekeurige namen invoer. Maar dan kan ik niet inspelen op de gesprekken. (Zoals van die kaarten vond ik wel heel erg leuk gevonden... :p)
 

DeletedUser93

Guest
Dat is goed :)
Je moet er wel rekening mee houden dat ik niet élke avond er ben. Dus óf dat je het voortijdig kunt doen ofdat ik alvast een verhaaltje brouw en dan willekeurige namen invoer. Maar dan kan ik niet inspelen op de gesprekken. (Zoals van die kaarten vond ik wel heel erg leuk gevonden... :p)

Achja, als hij toch gaat spelen met eigen verhaaltjes kan ik daar wel gebruik van maken.
Doe anders maar die verhaaltje brouwen en wllekeurige namen invoeren.
En mocht er dan nog iets zijn zoals da t van mike dan kan ik het er nog inmonteren.
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me een goed idee. :)
Ik ben nu even tot 8:00 er niet, als dat te laat is, kun je voor vanavond nog zelf iets maken, en dan zal ik me voor elke avond voorbereiden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Daar gaan mijn kaarten:eek:

Achja, ik zal wel kijken of ik ergens nog wat tarotkaarten kan krijgen. Die zijn betrouwbaarder;)

Leuk, 2 schrijvers! Extra fun;)
 

DeletedUser93

Guest
Hoezo 2 schrijvers?
En kingmike, je mag ook stemmen in topic hoor of gewoon praten, anders word dit een actievere boel dan het speeltopic.,
 

DeletedUser

Guest
Jij en Codex schrijven toch? dus 2 schrijvers

En ik ga nu weer een leuk berichtje in het normale topic zetten
smooch.gif

Maar heb weinig tijd omdat ik bezig ben met het RPG verhaal en tegelijk voor 4 vakken huiswerk moet maken en voor 3 vakken proefwerken moet leren:(
 

DeletedUser93

Guest
Kingmike, het ois ook niet zo erg als je geen verhaal zet, belangrijker vind ik de lynch.
En ik heb ook veel huiswerk hoor, daarom kan het ook zijn dat de uitslag later komt rond 10 uur.
 

DeletedUser93

Guest
Dit is betert een praattopic voor wvw dan een geesten topic he.
Maar wanner ga je denk je beginnen met de RPG?
 

DeletedUser

Guest
met wat geluk komend weekend. Maar aangezien ik dan waarschijnlijk in frankrijk zit, kan het ook het weekend daarna zijn.

Heb trouwens n.a.v. je reactie de beginpost een beetje aangepast
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik merk net dat ik 2 berichten heb gekregen :p
En heb nu ook men rol gevonden :D
 

DeletedUser

Guest
@ Ariana: Hoe moet ik mijn verhaal bouwen zodat je ook rekening met heks, beschermengel etc kunt houden?
Want dan hoeft er niet per se eentje gelunched te zijn.
 
Bovenaan