Open spel WvW #8: They Are Back!

DeletedUser

Guest
Farran presenteert:

They Are Back!

Het verhaal:
Het is een zonnige maandagavond in Wakkerdam. Al jaren is er vrede in Wakkerdam, tot vandaag! Want plots, uit het niets, verschijnt een bericht:
Ze zijn terug! De wolven!
De bevolking is in rep en roer, ze weten niet wat te doen. De burgemeester bericht: "Allemaal kalm blijven, het komt goed." Enkele uren later rent de dorpsgek, helemaal in paniek, door Wakkerdam. "De burgemeester, hij is vermoord! Door de wolven!" Wat moeten we nu, zonder burgemeester, vragen de inwoners zich af? De rest van de avond blijft het onrustig in Wakkerdam, talloze burgers worden afgeslacht. Niemand kan iets doen, zeker niet zonder burgemeester. Rond middernacht verschijnt er een bericht van de wolven:
We zijn terug, zoals jullie gemerkt hebben. Jullie dachten toch zeker niet dat wij voor altijd wegbleven? Wij zijn sterker, slimmer en met meer dan ooit tevoren! Elke nacht zal er één inwoner ten prooi vallen aan ons, dus wees maar op je hoede!
Met deze gedachte in het achterhoofd gaan de inwoners opzoek naar de wolven. Maar eerst moet er een nieuwe burgemeester komen!

Rollen:
- Goedjes
Burgers
Beschermengel
Dorpsoudste
Dorpsgek
Jager


- Slechtjes
Wolven
Welp
Infectiewolf

Basis info:
Aantal dorpen: 1
Aantal spelers: zoveel mogelijk
BM-opvolging: oude kiest nieuwe
Claimen: nee
Netwerken: nee
Hints: nee
Afscheidsbrief: ja, wel gecensureerd
Klaagmuur: nee
Manier van stemmen: lynch, in topic en ROOD. BM, in topic en BLAUW
Speciale rollen en lunch naar: Farran
Eindtijd stemmen: 21.00

Dag-/nachtvolgorde:
Overdag
*Jagerschot

's Nachts
*BM-stemming
*Lynch
*Bescherming
*Lunch
*Welp groeit op
*Infectie


Inschrijven kan tot aanstaande vrijdag 20.00 (UTC +1). Daarna zal het spel starten. Nadat de inschrijvingen zijn gesloten, kunnen er rollen worden toegevoegd of afvallen aan de hand van het aantal spelers. Laat dit een leuk potje worden!
 

DeletedUser

Guest
1.
2.
3.
4.
5.
...

Oh ja. Kan een mod dit even op besloten spel zetten? Ik vergiste mij even.
 

DeletedUser

Guest
Ik was het bijna vergeten :x

Begrijpt iedereen het nu een beetje nadat je op de link heb geklikt en de beschrijving hebt gelezen?
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mee

1. Mayco
2.
3.
4.
5.

Weinig rollen nog, bij Grepo zitten we op potje 104 :p
 
Bovenaan