Besloten spel WvW #7 *InschrijfTopic* De Revolutie van Wakkerdam

DeletedUser1448

Guest
De Revolutie van Wakkerdam​
verhaal
Dag 0 Proloog
De duistere heerser Animal zat op zijn troon. Zijn rijk Mordra was groot geworden. Alleen er zaten nog wat kleine irritante groepen mensen in de weg. Waaronder dat vervelende groepje van La Liberté. Hij kon La Liberté maar niet onder controle houden.
Hij besloot een paar mensen te roepen. Die mensen waren één van zijn trouwste dienaren en volgde alle opdrachten uit die Animal vroeg. Ze hadden ook een naam, Putretas.
‘Jullie gaan jullie vermommen als een van hun. Jullie glippen bij ze naar binnen, en jullie vermoorden ze van binnen uit. Begrepen?!’ schreeuwde Animal naar de Putretas.
‘Begrepen Heer Animal!’ antwoorden ze. Ze liepen weer richting hun vertrekken en maakte zich klaar voor vertrek.
Een maal omgekleed en bewapend, ging de groep mensen op pad naar La Liberté ver in het Zuiden. La Liberté was lastig te vinden, ze zaten tussen rotsen en kloven in. Maar als je daar door heen was, kwam je op een open plek vol met gras, bomen, en natuur. Ze zagen een paar tentjes staan. Waarschijnlijk die van La Liberté.
Ze zagen ook een eindje verderop een wat grotere tent. Dáár moest de leider in zitten. De leider van Putretas liep rustig richting de tent van de leider van La Liberté.
‘Ehm mag ik even storen?’ vroeg Majok. De leider van Putretas.
‘Wat moet je?’ vroeg een zachte stem onbeleefd.
‘Ik ben Majok. Leider van de groep mensen die net zijn binnen getrokken. Wij zijn een kleine rebellen groep, en we hadden vernomen dat we hier het beste ons konden zetelen. Jullie zijn toch de groep van La Liberté?’ vroeg Majok aan de leider.
‘Ja wij zijn La Liberté. En als jullie echt rebellen zijn, laat jullie groep dan welkom zijn.’ Antwoorde de leider. ‘Ik ben Loena leidster van de Groep in dit district.' Majok was verbaasd, een vrouw? dit word echt heel erg simpel... Hij salueerde voor de vrouw en ze marcheerden door het kamp, ze vonden een geschikte plek om te overnachten en plaatsten daar hun tent. Ze hadden een plan, een plan om de vrouw te vermoorden in haar slaap. Twee van zijn mannen zouden een rel veroorzaken en daarmee de bewakers afleiden, dan zou hij naar binnen sluipen en haar doden... Zo geschiede het. Majok zat in de tent van de vrouw... ze lag te slapen... hij bukte zich over haar heen met zijn mes... en stak meteen toe. 'AAAAH!' hij keek naar zijn borst en zag een mes... de vrouw was dood maar met een tevrede glimlach... ze was toch niet zo zwak... hij stak nog een laatste keer en viel dood neer...
De rest van zijn groep zaten in hun tent. Ze hadden de rel overleefd en de bewakers waren er niet achter gekomen... Ze kregen te horen dat een vreemdeling hun leidster had gedood. Hij had zijn werk goed gedaan... Nu moesten zij dit afmaken.
In zijn paleis hoorde de heerser het nieuws... hij lachte ruimschoots. Zijn dienaren hadden hun werk goed gedaan... hij wende zich van het perkament af en keek vanuit het raam naar buiten. daar lag allemaal land... van hem en alleen van hem. iedereen die erop liep was van hem. van hem...
Instellingen:
Basis info :
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : 10
Hints : nee
Klaagmuur : nee
Afscheidsbrief : nee

Rollen :
(De Rebel) Burger: 3
(De Gewelddadige Rebel)) Jager :1
Heks : 0
Dorpsoudste : 0
(De Gelovige Rebbel) Beschermengel : 1
(De Gezegende Rebbel) Ziener : 1
Dorpsgek : 0
Fluitspeler : 0
(De Koppelaar) Cupido : 1
(De Moordenaar) Beul : 1
Priester : 0
Geliefden kennen elkaar : ja
Geliefden samen winnen : G S als ze alleen overblijven/G G samen met goedjes/ S s samen met slechtjes
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje
(De Verrader) Judas: 1 (word gekozen op dag 2)
(De Putretas) Wolven : 2
Welp : 0
Infectie wolf : 0
Sjamaan : 0

Stemmen :
Eindtijd stemmen : 20:00 geen seconde later
Tijdstip verhalen : daarna

Speciale Rollen naar : -Animal-
Lynch : in topic
Burgemeester : in topic
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


#story made by Loena-Meya & Animal
 

DeletedUser93

Guest
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.arianalover
8.
9.
10.
Ik doe mee, maar als ik burger ben, echt dan qwuit ik m hoor. :p
 

DeletedUser

Guest
1.Ashie
2.
3.
4.
5.
6.
7.arianalover
8.
9.
10.


24e ben ik weg dus alleen omdat het een kort potje is :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag meedoen, super verhaal, maar vertrek zondag op kamp dus ik zal wrs geen tyd hebben
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel leuk om weer eens mee te doen;)

1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser1000

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4.
5. Dutchtime
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4. Skoopy
5. Dutchtime
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser61

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4. Skoopy
5. Dutchtime
6. Wrong Choice
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser78

Guest
nope niet echt, miss is het handig om gewoon te wachten (iig tot ik terug ben van vakantie over 2 en een half week) dan heb ik ook weer tijd om verhaaltjes te schrijven etc,
 

DeletedUser

Guest
alvast veel plezier trouwens in Luxemburg. Is een mooi land:)

Waar in Luxemburg ga je trouwens naartoe?
 

DeletedUser78

Guest
de camping ligt eigenlijk nog nét in Duitsland, maar je hoeft echt 1 brug over en je bent in Luxemburg ;)
we gaan naar Echternach ;)
 

DeletedUser1448

Guest
land? is gewoon nl en nat :|

/me gaat ook lang weg :eek: haal topic maar weg stelletje inactieve wit neuzen :p
 

DeletedUser

Guest
de camping ligt eigenlijk nog nét in Duitsland, maar je hoeft echt 1 brug over en je bent in Luxemburg ;)
we gaan naar Echternach ;)

Echternach, ligt dat niet aan de Moesel?


@Timo Anders start je toch met de mensen die je hebt;)
 

DeletedUser1527

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4. Skoopy
5. Dutchtime
6. Wrong Choice
7. Sid
8.
9.
10.

lekker op tijd :D
 

DeletedUser

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4. Skoopy
5. Dutchtime
6. Wrong Choice
7. Sid
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Asherali
2. Arianalover
3. Kingmike50
4. Skoopy
5. Dutchtime
6. Wrong Choice
7. Sid
8. wardos
9.
10.

Had niet verwacht dat ik nog kon deelnemen, als jullie het nog zien zitten natuurlijk
 
Bovenaan