Wordt lastig gevallen door een speler

DeletedUser4059

Guest
Ik wordt poosje lastig gevallen door een speler die denkt dat hij alles kan bepalen. had een fp deal met hem en bij iemand anders voor hem geregeld maar hij ging steeds op laatste momenten ff mij van eerste plaats halen heb hem 2x bericht dat ik niet zo netjes vond omdat ik voor hem geregeld had en zelf doe ik ook bij zelfde persoon. 2 lvls gedaan en toen na niet reageren ben ik maar met deal gestopt. en nu kan die wel reageren gaat die lastig doen om 70FP.. Resstlees je krijgt ze niet.. en nu gaat die naar allemaal mensen mails sturen in me gilde.. "restless" stop ermee of ik ga permanent ban voor je aanvragen :)

Gebruikersnaam: Restless
Wereld: A

Tip ga niet met deze jongen een deal aan. heb zoiets nog niet meegemaakt in 3jaar tijd foe
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier nog niets waar een ban voor aangevraagd zou moeten worden. . .
 

DeletedUser4059

Guest
ja gwn zegegn dat die goed bezig is (Y) goeie mod ben je
 

DeletedUser

Guest
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar op basis van het verhaal dat jij vertelt, namelijk dat hij je de loef afsteekt met de FP-deals en daarna berichten stuurt, zal er niet zomaar een ban gegeven worden. Ik denk dat als je inderdaad iets in die richting wilt dat je je verhaal toch iets duidelijker en gedetailleerder neer zult moeten zetten.
Ik wil nog wel even aangeven dat er via het forum geen spelbans gegeven worden. Als je deze speler ergens voor wilt melden zul je dat via support moeten doen.
 
Bovenaan