Winterevenement 2020

dhaes

Lid
Ik.. lijk het aankondigings bericht van het adventkalender niet helemaal te begrijpen.

'Nieuwe deuren worden elke dag van het winter evenement ontgrendeld, dus zorg ervoor dat je elke dag terugkomt om sleutels te vinden.
Als je een dag hebt gemist of de sleutel niet hebt gevonden, kun je ook slotopeners gebruiken die je kunt vinden bij het uitpakken van cadeautjes!'

Ik.. dacht dat als er elke dag een nieuwe deur ontgrendeld wordt, je geen sleutels nodig hebt? Ik bedoel.. waarom heb je sleutels nodig voor een ontgrendelde deur? Of kun je deze sleutels op dagen gebruiken dat je nog niet gehad hebt?

En.. additioneel de vraag: gezien we 4 keer de basisgebouw en 16 uitbreidingen nodig hebben om de gehele set vrij te spelen, gaat het spelers ook lukken om deze set te verzamelen door alleen te spelen in het evenement? Of.. wordt het een 'pick or choose'?
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De deuren van toekomstige dagen zijn gesloten, op 3 december "ontgrendeld" de 1e deur, op 4 december ontgrendeld zich de 2e deur enz.. Je kan niet op 3 december deur 2 openen. Dat wordt ermee bedoeld.

Zover ik heb kunnen zien kan je veel upgrades verkrijgen in het evenement. Denk dat je in eerste instantie ervoor moet zorgen dat je 1 set compleet hebt alvorens je naar een 2e gaat kijken. Heb dit zelf nog niet geheel gespeeld dus kan er ook nog geen duidelijk antwoord op geven.
 

squirrel

Actief lid
Nog paar uur, ... heb er zin in, voorwerk al gedaan :)
37 productiegebouwen staan te wachten op inning, verder meer dan 24 uur geen M/O en tavernes bezocht, balkje fp staat vol, GE nog niet opgestart, sedert gisternamiddag geen incidenten meer gepakt,...... kortom ik lust die pre opdrachten rauw ;)...
en waar gaan we voor, euh, niet de hoofdprijs idd, die is ook voor de antiekhandel.. maar hier staan de sledemakers in mijn verlanglijstje ;)
 

squirrel

Actief lid
Yeahooooo Voorwerk heeft gewerkt, 67 minuten en ben door alle voor-dagopdrachten heen (wel stiekem 2x 5minuten versneller en 2x 30minuten versneller gebruikt door rekenfoutje aan mijn kant)
 

squirrel

Actief lid
eigenlijk bewijs van verslaving, mmmmmmm

en niets aan gehad... bijna 600 sterren erdoor gejaagd en niet mijn benodigde missende treinkits.... :(
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Ik dacht dat ik met een slotopener een hokje open kan maken op de kalender.....nee hoor, je hebt er 10 nodig....
Dacht ik ga lekker dagelijkse opdrachten doen om nog wat met die kalender te doen, maar laat maar.

Dit event valt nog meer tegen dan ik voor aanvang dacht.
Ga in ieder geval niet proberen 5 dagen op rij dagopdrachten te doen om 1 vakje open te maken met een flutprijs.
Dacht misschien die eindprijs nog te kunnen pakken voor de gein, maar ook dat is dus een onhaalbare kaart.

Wat een ongelooflijk flut event.
Doet me denken aan st Patrick event Q&A waar de devs zonder blikken of blozen proberen ons wijs te maken dat een overwinningstoren een echte hoofdprijs is.
Koekoek
 

Roughneck

Nieuw lid
Al die eventgebouwen leveren te veel inwoners. Heb al mijn Innovatie toren gesloopt en dan nog heb ik nog 42.000 inwoners over. Voor nieuwe eventgebouwen: Geen extra inwoners
 

Graecus 002

Actief lid
Maar 42k inwoners over? Valt toch nog mee... Ik heb er zelf 290k van de 307k over en er zullen zeker spelers zijn die er nog meer over hebben...
 

nietje52

Actief lid
In lagere tijdperken is dat funest voor je tevredenheid.
Ik heb er nu geen last meer van maar heel lang was de tevredenheid niet aan te slepen.
 

nietje52

Actief lid
Vraagje: Als je 10 slotopeners hebt maar je hebt ze nog niet nodig, kun je dan verder sparen of moet je ze dan eerst gebruiken?
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zodra je er 10 hebt verzameld wordt dit omgezet naar een sleutel. Deze blijft bewaard tot je hem gebruikt. Je kan daarna weer opnieuw sparen voor een nieuwe sleutel. De verzamelde sleutels door slotopeners, is stapelbaar.
 

atena

Lid
het lijkt wel alsof mijn gewonnen slotopeners zomaar verdwijnen.. Geen idee hoe dat kan. Ik heb ze niet gebruikt.
edit: laat maar, ik snap het al. Er staat nu een 1.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan