Wij zoeken actieve leden die graag willen helpen met een goede sfeer.

Vali

Nieuw lid
Hallo ons gilde The golden Knights is op zoek naar actieve spelers vanaf uit het industriële tijdperk die elke dag willen helpen om mini 20-gevechten of 10-onderhandelingen op het slagveld te voeren. Er zijn geen andere verplichtingen! Er is een boost van 1.9 om spelers te helpen. We zijn bijna op niveau 34 met 4 fp per dag op het stadhuis en het gilde is 83 geclassificeerd met slechts 4 spelers momenteel. Het gaat goed met ons. We zaten zelfs in de platina-competitie, maar bij gebrek aan spelers moesten we downgraden. Als je een speler bent die graag als team speelt en je wilt ons helpen groeien, dan ben je welkom!

Goede sfeer en relax, het is vooral een spel!
 
Mocht je geen reacties krijgen op deze post mogen jullie eventueel ook bij ons in de gilde komen (Parels).
Zelfde mentaliteit, GE wel verplicht tot 20 ontmoetingen.
kan me hier PB sturen of op D
Groetjesssss
 

Vali

Nieuw lid
Ik heb uw verzoek ook gezien, ik sta open voor een mogelijke fusie van gilden, maar de enige voorwaarde voor mij is dat uw groep lid wordt van onze gilde. We willen onze gilde niet verlaten en hebben al een voorraad middelen waarvan ik geen informatie zal geven ^^

GE doe we tot 64 :) We zijn bijna altijd de eerste in GE en het is niet langer erg belangrijk voor ons sinds de aankomst van de slagvelden.
 

Vali

Nieuw lid
Hallo ons gilde The golden Knights is op zoek naar actieve spelers vanaf uit het industriële tijdperk die elke dag willen helpen om mini 20-gevechten of 10-onderhandelingen op het slagveld te voeren. Er zijn geen andere verplichtingen! Er is een boost van 1.9 om spelers te helpen. We zijn bijna op niveau 34 met 4 fp per dag op het stadhuis en het gilde is 83 geclassificeerd met slechts 4 spelers momenteel. Het gaat goed met ons. We zaten zelfs in de platina-competitie, maar bij gebrek aan spelers moesten we downgraden. Als je een speler bent die graag als team speelt en je wilt ons helpen groeien, dan ben je welkom!

Goede sfeer en relax, het is vooral een spel!
 
Bovenaan