Werk zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4420

Guest
Tegenwoordig geeft netwerken nog de beste kans op een baan, is me van verschillende kanten verteld. Nu ben ik er niet zo'n ster in, maar als fanatiek FoE speler heb ik natuurlijk indirect wel een enorm netwerk opgebouwd!
Vandaar dat ik mezelf hier maar eens ga presenteren.

Ik ben 42 jaar en heb 22 jaar werkervaring, waarvan de laatste 12 jaar voornamelijk callcenter gerelateerd. Veel eerstelijns, tweedelijns en backoffice werk gedaan, maar daarnaast ook veel administratieve handelingen en procesverbeteringen. De afgelopen twee jaar gewerkt op HBO niveau met grote eigen verantwoordelijkheid op een afdeling waar langlopende problemen voor klanten werden opgelost, waarbij de klantbeleving voorop stond, zonder de baas te kort te doen.

Ik ben vriendelijk, klantgericht, servicegericht, neig naar perfectionisme, wil graag het naadje van de kous weten en ben een bulldog, maar wel met een sterk bemiddelend karakter. Een "puzzel oplossen" ten behoeve van de klant en/of mijn baas is het leukste wat er is en ik laat niet los tot ik er helemaal uit ben en precies weet hoe het zit.

Ik kan overweg met allerlei computersystemen en software, ben ervaren in het gebruik van diverse software naast elkaar/tegelijkertijd, kan zowel alfa- als numeriek blind typen en leer snel nieuwe programma's kennen.

Ik zoek een baan waarin ik mijn ervaring en eigenschappen goed kan inzetten en verder ontwikkelen, en waarbij ik de gelegenheid heb om mijn eigen verantwoordelijkheid te dragen. Ik voel me het meest thuis in een wat kleiner team, maar dat mag best binnen een grote organisatie zijn. Een baan waarin (af en toe) thuiswerken tot de mogelijkheden behoort, zou perfect voor me zijn.

Ik ben gek op dieren en weet er redelijk veel van, en gek op webdesign, waar ik ook redelijk wat van weet en een studie Joomla! voor volg. Ik zou dan ook graag iets doen wat met dieren, natuur of webdesign te maken heeft, maar een leuk team en een leuk bedrijf vind ik belangrijker dan de sector waarin gewerkt wordt.

Ik woon in Sneek, Friesland.

Wil je meer weten of weet je misschien iets voor me? Laat het me weten!

(Tot het zover is hou ik mijn werkelijke identiteit nog geheim :) Ken je me wat beter vanuit het spel? Laat wat je weet dan net zo geheim blijven! Bedankt!)

Morwenna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan