Welk vennootschap zal ik kiezen?

DeletedUser7973

Guest
Met dank aan B****** voor de uitnodiging ben ik dinsdag begonnen aan dit spel. Zij helpt mij nu met mijn vragen, en krijg ook advies en tips van haar.
Zo ook vandaag "Ow ja, tip! Zoek een guild Dan kan je gratis goederen handelen Nu kost dat je een forge punt"

Dus ben ik nu via Globaal op zoek naar een geschikte gilde. Maar zonder succes, wat een oerwoud.

Tja, wat moeten ze van mij weten?

Ik ben dinsdag begonnen, loop nu al tegen feit aan dat te weinig ruimte heb, die uitbreidingen gaan niet zo vlot. Ben nog druk bezig met de Halloween opdracht, zit al bij quest 13. Zit nog in de Bronstijd, alhoewel ik net met een onderzoek in de ijzertijd begonnen ben. Ik zie mij spelersnaam #12 1.172 staan, maar heb geen idee wat dat inhoudt. En ben nu op rang 19524.

Wat kan ik verwachten, geen idee? Maar begrijp uit de vele topics die ik nu zo al heb gelezen, dat ik uitgenodigd moet worden, zodat ik deze oproep doe.

In afwachting van verder berichten, verblijf ik,

Hartelijke groet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seconddream

Actief lid
Via de globale ranglijst kun je alle gilde`s terug vinden, beperk ik je in dat oerwoud tot de 1e 3 bladzijde dan heb je grofweg de lijst van betekenis.
Je zoekt nu een gilde voor Cirgard. Elke wereld heeft binnen ons forum een eigen domein waar je kunt zoeken of gevonden kunt worden.
Laat het gerust weten als je nu bij de verkeerde staat dan verplaatsen wij het bericht eenvoudig naar de juiste locatie.
Welkom bij Forge of Empires en heb veel plezier :)
 
Bovenaan