Wat is uw stad plaats een foto hier voor te kijken ;)

Wat wil jij in uw stad binnenkort hebben


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .

ImaSheep1994

Nieuw lid
Als je een foto van je Helestad wil laten zien aan andere dan kan je dat hier doen ( ben nog niet klaar met de stad te renoveren maar dit heb ik tot nu toe all )
 

Bijlagen

  • IMG_20220716_193013.jpg
    IMG_20220716_193013.jpg
    231,8 KB · Weergaven: 97

ImaSheep1994

Nieuw lid
Stad V2 ben nog bezig met iets te sparen (blauwdrukken van Terracottaleger en de goederen)
 

Bijlagen

  • IMG_20220726_154848.jpg
    IMG_20220726_154848.jpg
    182,7 KB · Weergaven: 76
Net 4 maanden bezig, ik kom uit het groene hart, dus dat heb ik een beetje nagebootst. Qua stadsplanning zit er ook nog logica in. Bijvoorbeeld een kiosk vlak naast het gemeentehuis en een zomerverblijf aan de rand van de stad, in de buurt van een sterrenkijker die naast een natuurreservaat ligt.
 

Bijlagen

  • Vertville.jpg
    Vertville.jpg
    506,7 KB · Weergaven: 41
Net 4 maanden bezig, ik kom uit het groene hart, dus dat heb ik een beetje nagebootst. Qua stadsplanning zit er ook nog logica in. Bijvoorbeeld een kiosk vlak naast het gemeentehuis en een zomerverblijf aan de rand van de stad, in de buurt van een sterrenkijker die naast een natuurreservaat ligt.
Ik zou niet graag een zomerverblijf hebben net naast je leger gebouwen:p
 
Ik zou niet graag een zomerverblijf hebben net naast je leger gebouwen:p
:cool: Die militairen moeten soms ook kunnen ontspannen. ;-)

In zekere zin is het juist heel realistisch; veel militaire terreinen zijn vooral natuurgebied en vanwege strategische ligging staan ze ook vaak in de buurt van toeristische plaatsen/gebieden. :) Maar ik geef je gelijk; heb je vakantie, lopen er een stel soldaten langs je terras te marcheren. :-(
 
Bovenaan