Wanneer zijn de buurten weer op sterkte van 80

Cornelis H

Actief lid
Graag zou ik willen zien dat de buurt servers weer op 80 kwamen.
Bij mij is hij 49 man/vrouw groot en daar van zitten er 30 in een gilde.
Nu is het voor hen die de toren PvP spellen bijna geen kans om het maximale er uit te halen om dat het aan tegenstanders ontbreekt.
Wanneer krijgt dat zijn beslag.
Ik wacht in grootte vrezen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan begrijpen dat je het vervelend vindt dat je niet met de volle 80 in een buurt zit. Dit is ook te verklaren dat je de 80 nog amper gaat bereiken. Er zullen dan twee buurten die ongeveer hetzelfde gemiddelde puntenaantal moeten zijn, die exact zoveel spelers moeten hebben dat er 80 spelers in een buurt kunnen. De kans dat dit zich voordoet is vrij klein.

Persoonlijk vind ik dat het samenvoegen van buurten zeker geoptimaliseerd kan worden, maar voor ideeën hebben we het ideeën forum ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp enigsinds niet waarom de gemiddelden overeen moeten komen om eerlijk te zijn. In elke buurt heb je heel stevige spelers en zwakkeren. Als je in een buurt wordt gestoken als je begint worden toekomstige toppers en minder actieven samen gestoken, en de actieven lopen dan steeds uit op de minder actieven, en de verhouding van deze twee soorten spelers is toch een gegeven en geen veranderlijke? En daarmee ook het gemiddelde van de buurt.

Dat je een buurt die er is sinds het begin van de wereld niet samenvoegd met eentje met spelers die allemaal juist beginnen ja, maar buurten die er al een tijdje zijn kunnen toch wel bij elkaar gevoegd worden ongeacht het gemiddelde? Is het dan misschien niet beter om het te bekijken met de grootste en de kleinste spelers van de buurt?
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp enigsinds niet waarom de gemiddelden overeen moeten komen om eerlijk te zijn. In elke buurt heb je heel stevige spelers en zwakkeren. Als je in een buurt wordt gestoken als je begint worden toekomstige toppers en minder actieven samen gestoken, en de actieven lopen dan steeds uit op de minder actieven, en de verhouding van deze twee soorten spelers is toch een gegeven en geen veranderlijke? En daarmee ook het gemiddelde van de buurt.

Dat je een buurt die er is sinds het begin van de wereld niet samenvoegd met eentje met spelers die allemaal juist beginnen ja, maar buurten die er al een tijdje zijn kunnen toch wel bij elkaar gevoegd worden ongeacht het gemiddelde? Is het dan misschien niet beter om het te bekijken met de grootste en de kleinste spelers van de buurt?

Daarom dat ik ook liet verstaan dat het samenvoegen nog geoptimaliseerd kan worden. Ik heb hier een idee zien passeren om te promoveren/degraderen uit je buurt. Dat betere spelers ook in betere buurten komen. Het samenvoegen was toen een zeer hoge prioriteit en na een tijdje spelen kom je er inderdaad achter dat de huidige manier niet de beste manier is ;)
 

DeletedUser504

Guest
Ik snap het systeem ook niet zo goed, mijn buurt heeft al weken lang 45 spelers max. Erg jammer omdat je qua gevechtspunten halen niet echt lekker verder kunt zo. Als er meerdere buurten zijn die bij lange na niet aan 80 spelers komen gaat er toch iets behoorlijk mis met het "samenvoeg-systeem".
 

DeletedUser

Guest
Het probleem met het samenvoegen is dat een van de uitgangspunten is dat het probeert om hele buurten bij elkaar te houden. Stel dat ELKE buurt 41 spelers heeft, wordt er nooit meer samengevoeged.

Beter zou zijn om na bepaling van het gemiddelde puntenaantal, de extremen (spelers met veel meer of minder punten dan gemiddeld) kandidaat te maken voor verhuizing of iets dergelijks. Dit zou het samenvoeg probleem grotendeels oplossen en ook de vragen van mensen die graag hun buurt willen verruilen voor een 'betere' buurt.

Keldin
 

DeletedUser1924

Guest
Ik lig nu op een eiland waar a.t.m slechts 38 mensen zichtbaar zijn, 5 gilde leden. moet kunnen 5 stuks. Maar met slechts 38 - 5 - 1(mezelf)= 32 mensen die ik kan aanvallen. dit is belachelijk weinig.
Meestal in het weekend logger er een paar 1 of 2 keer in en dan heb je er een 5 tal extra bij maar die zijn dan spoedig niet aanvalbaar meer

Daar we hier geen sim city spelen maar ook lekker gebruik kunnen maken van veel leger en elkaar kunnen aanvallen vind ik het aantal leden van mijn eiland diep treurig.
Ik val graag aan en heb ooit eerste gestaan, ik kan nu niet veel punten meer scoren met aanvallen en raak meer en meer achterop bij enkele spelers. diegene onder mij komen zo ook dichterbij.

Ik hoop dat er snel iets gevonden word om de buurten met zo veel mensen te blijven vol stoppen.
Al weken krijg ik een bericht dat er nieuwe contacten gemaakt zijn, belachelijk standaard bericht. Niks komt er bij

Ik kijk enorm uit naar een leuk vol eiland.

mvg big moees van wereld brisgard

(edit) dat promoveren en degraderen is idd een goed idee, ik lig atm een 55K boven de NR2 op mijn eiland, dat werkt niet, geen uitdaging en veel minder spel plezier voor mij zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser807

Guest
Ik wacht ook elke week met smart op nieuwe buren. Elke maandag komt wel leuk dat berichtje van nieuwe mensen, maar komen doen ze niet. We hebben 45 in onze buurt, daarvan 19 in mijn gilde. Ik denk dat ik 5 enigzins verdedigde "vijanden" heb... Bovendien heb ik al mijn onderzoeken, provincies en dingen al gedaan, dus ik zie nu mijn globale rang gestaag zakken, en ik kan niets doen. Dus ja *snik*

Hoewel ik mijn gilde buren zou missen, ben ik wel voorstander van het idee om te promoveren naar top buurten. Ik was #17 globaal, maar zoals het nu gaat, blijf ik dat dus niet :/ Mijn enige hoop is de komst van het volgende tijdperk !
 
Bovenaan