Wachtvuur

DeletedUser4045

Guest
Beste heren,

Ik ben het er niet mee eens dat wachtvuur(de item die je kon winnen tijdens het pasen evenement) dat die met elkaar stacken.
Als je megadure grootste gebouwen bouwt duur het mega lang voordat je uberhaupt rond de 30% defence zit.

Nee, gewoon een wachtvuur 4% defence stacked up heb ik soms ervaren bij tegenstanders dat die wel 15 wachtvuur hebben, maar omdat het stackable,
is kan je dus als je de vergelijking maakt 15x4% =60% zonder uberhaupt een grootse gebouw ervoor te plaatsen.

Ik denk niet dat dit het rechtvaardigt en vooral oneerlijk is!

IK stel voor dat de wachtvuur niet stackable meer gemaakt wordt dus ook al heb je er 15 van die gebouwen het blijft 4% bonus voor defence!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
15 wachtvuren bij elkaar zullen al ongeveer even groot zijn als een normaal GG. Bovendien is het een item van een evenement dus mag het al iets opbrengen.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast geven ze alleen maar een bonus voor de verdediging tijdens het verdedigen van je stad. Mensen die zoveel wachttorens hebben neergezet, hebben daardoor geen ruimte om andere gebouwen neer te zetten. En eerlijk gezegd vermoed ik dat mensen die dit hebben gedaan, zeer veel worden aangevallen en geplunderd. Ik vind het dus een goed gebouwtje en hoewel ik zelf niet word aangevallen en ze zelf niet heb, vind ik het een goede zaak dat ze stacken.
 

DeletedUser4162

Guest
Als je megadure grootste gebouwen bouwt duur het mega lang voordat je uberhaupt rond de 30% defence zit.

Basiliuskathedraal is niet duur, deal is duurder maar ook niet zoveel.

En 30% heb je al bij niveau 3, dat heb je zo gehaald.

Wat jij nu voorstelt zullen ze NOOIT doen, pasen is al lang voorbij en jij wilt alles omgooien omdat jij in word gemaakt door een paar buren met wacht torens wss
 

DeletedUser

Guest
MasterDisaster,

Hoe goed je argumenten ook zijn, de spelregels zullen achteraf niet gewijzigd worden. Spelers hebben ervoor gekozen om hun paaseieren/diamanten uit te geven aan deze stackable wachtvuren. Achteraf de spelregels rond deze vuren veranderen in hun nadeel zal een nog grotere opstand veroorzaken dan toen de medailleobrengsten van o.a. deal castle werden verlaagd.

Als je vindt dat spelers teveel verdediging hebben, kun je nog een discussie aangaan dat er niet nog meer acties komen waarbij spelers verdedigingsbonussen kunnen aanschaffen. Maar de situatie zoals hij nu is zal niet worden aangepast.
 

DeletedUser4045

Guest
Duidelijk emperora, goeie beargumentering en snap het, denk dat het inderdaad beter is om geen meerdere evenementen te laten gelden met verdedigingsbonussen.
 

DeletedUser1623

Guest
Beste MasterDisaster,
Aan de ene kant snap ik dat je er niet blij mee bent dat jij hard voor je GG's hebt gewerkt (of ervoor hebt betaald) en dat je het oneerlijk vind dat mensen met minder moeite toch evenveel of meer def dan jij krijgen.

Maar gezien de datum dat je lid bent van dit forum had je of heb je mee gedaan aan het paasevent. Dus je had zelf ook 15 torens neer kunnen zetten. Ik heb 15 torens en 2 wensputten aan het event over gehouden en dat zonder diamanten.

En om geen evenementen meer te houden waarbij mensen def bonussen kunnen kopen, tja, op zich een goed punt, want anders kan je op een gegeven moment niet eens meer schade toe brengen zelfs al heb je een lvl 10 zeus, dom en castel del monte.

Maar nu is het nog steeds goed mogelijk om zelfs ,als je tegenstander 100% meer def heeft dan jij aanval, het gevecht te winnen. Bijvoorbeeld: Ik heb deal castle lvl 10 en lvl 5 basilius en 15 wachtvuren (210% def) en mensen met 90% aanval (en met troepen uit hetzelfde tijdperk) kunnen nog steeds van mij winnen, dat is gewoon een kwestie van de juiste tactiek en eenheden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seconddream

Actief lid
Om helemaal geen def meer cadeau te doen in een event zou ik niet wenselijk vinden met het oog op nieuwe spelers.
Mijn voorstel is dan ook de oude items te kunnen inwisselen als er een nieuw event komt om op die manier de nieuwe spelers een gelijke kans te bieden en tegelijk ervoor zorgen dat de oude spelers niet onverslaanbaar sterk worden, een beetje een evenwicht brengen zeg maar.
 

DeletedUser4527

Guest
Om helemaal geen def meer cadeau te doen in een event zou ik niet wenselijk vinden met het oog op nieuwe spelers.
Mijn voorstel is dan ook de oude items te kunnen inwisselen als er een nieuw event komt om op die manier de nieuwe spelers een gelijke kans te bieden en tegelijk ervoor zorgen dat de oude spelers niet onverslaanbaar sterk worden, een beetje een evenwicht brengen zeg maar.

zou niks moeten uitmaken , nieuwe spelers komen echt niet in het buurtje van de "oude" spelers lijke me;) dus die de items niet gekozen hebben omdat ze liever fp pakketten of wensputten ed hadden moeten nu niet gaan klagen...
 

DeletedUser1655

Guest
IK stel voor dat de wachtvuur niet stackable meer gemaakt wordt dus ook al heb je er 15 van die gebouwen het blijft 4% bonus voor defence!!!!!!

Leg aan mij uit waarom je vind dit oneerlijk is... Deze gebouwen kon uitsluitlijk via verdienste (ulp van je medespelers) of diamanten worden gekocht. Als je wilt plunderen bij mij mag je je ook je best ervoor doen :D
Er speelt ook mensen met 20 wensputten. Enigste onrechtvaardige aan het spel is dat medailles opeens kadeau worden gedaan, dus heeft de medaille klassement eigenlijk sinds invoering van GG's totaal geen zin/waarde.
 

DeletedUser1701

Guest
Ze hadden er ook altijd een limiet op kunnen zetten op die torens natuurlijk. Persoonlijk begrijp ik het probleem van de topicstarter. Een limiet van pakweg 10 leek mij een goede oplossing.
Daarentegen heeft iedereen de mogelijkheid gekregen om die zaken te kopen...
 

DeletedUser1655

Guest
Ze hadden er ook altijd een limiet op kunnen zetten op die torens natuurlijk. Persoonlijk begrijp ik het probleem van de topicstarter. Een limiet van pakweg 10 leek mij een goede oplossing.
Daarentegen heeft iedereen de mogelijkheid gekregen om die zaken te kopen...

Ding is iedereen speelt het spel op zijn manier. Hoe minder je speel, hoe kleiner je kansen worden om iets leuks bijelkaar te sparen. Patoe bijvoorbeeld komt door mijn 400% verdediging heen. Welliswaar met flinke averij, maar dan is de keus of je de 2000 goud wilt besparen of de punten pakken.
 
Bovenaan