Waarom krijg ik BD uit verkeerde tijdperk

Woozy

Lid
Ik zit in Koloniale tijdperk en toch krijg ik nog steeds van die stomme BD van Colosseum ipv BD uit het tijdperk waar ik in zit (uit opdrachten wel te verstaan)
 

jovayana

Actief lid
Elk tijdperk dat je omhoog gaat komen de nieuwe BD er bij dus de kans dat je een BD vind van eigen tijdperk mindert elke keer.
Wil je zeker zijn van BD uit je tijdperk te krijgen dan moet je gericht motiveren , in jouw geval dus bij buren en vrienden iets motiveren of opknappen uit het koloniale tijdperk.
 

Markus

Actief lid
je krijgt bd's van het tijdperk van het gebouw dat je motiveert/opknapt. dus als je graag menhir's opknapt krijg je geen bd's, en als je graag smidjes motiveert krijg je vaak colosseum en zeus bd's.

tis maar dat je daar rekening mee moet houden :p
 
Ach, maak je geen zorgen, op den duur heb je genoeg BD’s om 150x dezelfde GG neer te zetten dus dit probleem lost zich vanzelf op. Ik kijk niet eens meer naar de BD’s die ik krijg. Sterker nog, ik wou dat ik ze allemaal kon weggeven. Zo heb ik voldoende BD’s om mijn Arc nog 2.500 levels te verhogen.. ik zoek alleen nog donateurs voor de FP’s hahaha
 
Bovenaan