vrienden om te motiveren.

DeletedUser

Guest
Vrienden gezocht

Graauuwww !!

Ik heb weer opruiming gehad dus ben opzoek naar vrienden die mij elke dag helpt, ( ik help via geschiedenis terug dus zal jou dan ook helpen :D )

Grauwtjes!
De speelse tijger.
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik zoek ook nog vrienden om elkaar te helpen. Dus voeg mij maar toe:)
 

DeletedUser7793

Guest
VV zijn altijd welkom, ongeacht in welk tijdsperk je zit.
Ik motiveer in principe dagelijks.
Het zou leuk zijn als dat wederkerig is

gr
deAbacus
 

DeletedUser7155

Guest
Ik heb nog plaats voor veel vrienden in mijn lijst ;).
 

DeletedUser8952

Guest
Ik heb inmiddels iedereen uit dit topic toegevoegd, mensen mogen mij ook altijd toevoegen!
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen mij ook toevoegen: Mickydv

Ik motiveer bijna elke dag!!!
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook nog plek voor vrienden in de lijst. Ook bijna dagelijks online om te motiveren/helpen.
 

DeletedUser8898

Guest
Sluit ik me bij aan, heb ruimte in mijn lijst en motiveer elke dag
 

DeletedUser4383

Guest
Ik heb nog plaats in mijn lijst! Voeg mij ook maar toe. Ik motiveer/ opknap dagelijks!
 
Gisteren heb ik mijn "vriendenlijst" uitgedund en de "vrienden" die niks doen verwijderd.
Heb dus weer ruimte om nieuwe VV-verzoeken te accepteren. Kan zelf niks meer sturen.
Kom ELKE dag langs om jouw gebouwen te motiveren, zolang jij dat ook tenminste 3x per week bij mij doet.
Indien mogelijk graag vv-verzoeken van wat gevorderde spelers, maar kleintjes mogen uiteraard ook.
Per slot van rekening ben ik ook klein begonnen.
 

DeletedUser8983

Guest
Voeg mij ook maar toe ik motiveer dagelijks.Ik heb nog ruimte genoeg voor nieuwe vrienden dus wie zin heeft stuur maar een verzoek
 

DeletedUser9209

Guest
Zoek ook nog vv's voor bd jagers en actieve motiveerders. Kom zelf elke dag langs. Veel GG's staan zoals Alcatraz, Atomium etc
 
Bovenaan