vrienden om te motiveren.

dimitryb

Senior Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Hoi ik zoek vrienden om te motiveren. kom minimaal 3 keer per week langs. stuur me maar een VV.
 

DeletedUser6792

Guest
Ik zoek ook nog vrienden. Kan zelf niets meer versturen dus als je mij een verzoek wilt sturen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek ook nog VV's, kan er nog 11 accepteren dan zit ik vol.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook nog wel wat plaats voor vrienden. Ik probeer dagelijks langs te komen. Zelf kan ik niets meer versturen, dus nodig me maar uit.
 

DeletedUser5820

Guest
Tigerthjeu, je krijgt een vv van mij. :) Ik zoek vrienden.
 

DeletedUser1339

Guest
ik zoek vrienden om te motiveren, stuur me een vriendverzoek en ik accepteer hem.
 

DeletedUser1339

Guest
vriendenlijst

ik wil mijn vriendenlijst uitbreiden voor motiveren, mocht je willen stuur me dan een vriendschapsverzoek, die neem ik graag aan.en dan krijg jij bijna elke dag gemotiveerde gebouwen. :cool:
 

DeletedUser8696

Guest
Ik zoek ook nog meer vrienden ik kom bijna elke dag langs!
 

DeletedUser7502

Guest
Vrienden gezocht

Hallo actieve spelers, ik Molly258, ben op zoek naar nog meer vrienden. Ik kan zelf geen verzoeken meer versturen, maar ik ben blij met elk Vriendschap Verzoek dat mij bereikt. Ben bijna elke dag online voor mijn M/O.
Ik accepteer ze allemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8786

Guest
ik zoek ook vrienden om te motiveren en die mij motiveren,voeg me toe en we helpen elkaar
 

DeletedUser1339

Guest
ook ik zoek nog vrienden, als je mij een vv stuurt accepteer ik hem meteen en ik kom vaak langs!!!
 

DeletedUser

Guest
Opzoek naar vrienden om te motiveren

Opzoek naar vrienden. Actieve online gamer wil graag een beetje vaart zetten achter het spel.

vv naar Binotje ;)
 

DeletedUser1339

Guest
stuur maar een vriendschapsverzoek, deze accepteer ik graag.
 
ik kan ook nog een paar vrienden aan mijn lijst toevoegen.
kan helaas zelf geen verzoeken meer doen, maar als je mij een vv stuurt kom ik elke dag langs
 

DeletedUser

Guest
Hi

Wat zijn exact de voordelen van vrienden? Is dat puur het elkaar motiveren en dus hogere producties?

Sorry als dit een rare vraag is, ik ben er gister pas mee begonnen :)

Overigens heb ik nog een lege lijst. Ben meerdere malen per dag online dus wie heeft interesse om mij (oehTie) toe te voegen? :)
 

DeletedUser

Guest
Idem hier, ik ben net begonnen maar we kunnen elkaar zeker helpen.
 

DeletedUser

Guest
Opzoek naar vrienden. Actieve online gamer wil graag een beetje vaart zetten achter het spel.

vv naar Binotje ;)

Hoi zet mij er bij en maak er een lijst van:
Binotje
pingu
Polisia
oehtie
thewebman
RObert 10 de profeet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan