vraagje over troepen

DeletedUser

Guest
ik vind het niet zo dadelijk terug in het forum dus maar eens vragen.
is er ergens terug te vinden welke troepen je het beste gebruikt tegen bepaalde troepen?
 

DeletedUser

Guest
bedankt alvast voor het antwoord maar het is niet echt wat ik zoek.
was meer van: als ik iemand wil aanvallen en weet dat hij veel boogschutters heeft dan zou ik willen weten met wat ik dan het beste kan aanvallen.
ik weet niet of er zoiets beschikbaar is?
 

Seconddream

Actief lid
Er staan lijsten/overzichten in het genoemde topic waarin je precies kan zien hoe sterk iets is, zo kun je dus ook zien hoe je de boogschutter kan verslaan.
Een voorbeeld dan maar:

Je kan er zien dat een boogschutter 11 in de aanval is en 4 in de verdediging, een huurling beide 13 en dat kun je dus van alle eenheden zien en een vergelijking maken.
Zo duidelijker of heb je meer uitleg nodig?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
dus als ik met speer zou aan vallen zou ik kunnen winnen van zijn boogschutters?
speer heeft 7 aanval en boog 4 def?
 

DeletedUser275

Guest
Je zult de boogschutter verwonden, maar doden niet. Daarvoor moet je hem 2 keer raken.
Tegen een boogschutter kun je best lange afstandseenheden gebruiken zoals balista of katapult. Die kunnen een boogschutter doden voor die dicht genoeg kan komen om zelf te schieten. Ook zij moeten de boogschutter 2 keer raken om die te doden.
 

DeletedUser

Guest
Bij het overzicht wat reddog gaf staat ook welke eenheden bonus hebben om andere eenheden aan te vallen.
Dat kan invloed hebben op de strijd.
 

DeletedUser

Guest
oke bedankt voor de antwoorden, ben weer wat wijzer geworden nu ;)
 
Bovenaan