Vliegend eiland

Wanneer komt er een update voor dat vliegend eiland?
De prijzen die het geeft slaan helemaal nergens op, geef anders de geïnvesteerde F.P's maar terug
 

DarthRonin

Actief lid
De prijzen die het geeft slaan helemaal nergens op

Dat zei ik al voordat het tijdperk vrij kwam.

geef anders de geïnvesteerde F.P's maar terug
Als ik alle FP terug zou mogen krijgen van GG's die ik ooit gezet heb en later gesloopt heb omdat ze de moeit niet meer zijn......

Volgende keer gewoon niet blind achter de meute aan rennen en elk nieuw GG zetten omdat anderen het ook doen en er blind vanuit gaan dat de beloning de moeite waard is.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik wil van Hagia en Innovation Tower ook alvast de FP terug, gebouw wordt hard voorbij gestreefd door evenement gebouwen.

En die zijn er al veel langer dan dat eiland wat al achterhaald was voordat jij die plaatste ;-)
 
Ik wil van Hagia en Innovation Tower ook alvast de FP terug, gebouw wordt hard voorbij gestreefd door evenement gebouwen.

En die zijn er al veel langer dan dat eiland wat al achterhaald was voordat jij die plaatste ;-)

Mag ik wat voorbeelden van evenement gebouwen die beter zijn dan Hagia en Inno Tower?
 

DarthRonin

Actief lid
Mag ik wat voorbeelden van evenement gebouwen die beter zijn dan Hagia en Inno Tower?

Elk evenementgebouw van het afgelopen jaar wat aanvalsbonus heeft?
Met uitzondering van dat winterspul natuurlijk :D

Wat doet die 45 FP op lvl 80 nog op een inning die richting 1000FP gaat als je mee telt hoeveel FP je ervoor hebt moeten storten?
De passieve bonus van die dingen heeft geen enkel gevorderd account nog nodig en voordat iemand begint over nieuwe accounts, die hebben dat ding niet op lvl 80.

Magoed, dat is mijn redenatie, wellicht dat Jack Rackham zijn eigen idee heeft.
En ik sta open voor pogingen me op andere gedachten te brengen.
 
Ik heb serieus het idee dat de prijzen wat zijn aangepast. Ik had hem behoorlijk snel staan en kreeg wekenlang elke dag wel een goede fp beloning. Dat gebeurd opeens allang niet meer. De legers, of goedjes, tja... die zijn inderdaad maar weinig waard.
 

Felair

Actief lid
Het heeft voor mij jaren geduurd voordat ik mijn laatste Frauenkirche op heb geruimd.....
Vind het nog jammer, vond het een prachtig gebouw :D
Laatste? Had je er meerdere staan dan, beetje valsspelen pff :p

Ik heb serieus het idee dat de prijzen wat zijn aangepast. Ik had hem behoorlijk snel staan en kreeg wekenlang elke dag wel een goede fp beloning. Dat gebeurd opeens allang niet meer. De legers, of goedjes, tja... die zijn inderdaad maar weinig waard.

Op lvl 65 zit je gemiddeld, dus over lange periode, op 13.57/ 22.85 FP per dag afhankelijk van of je een nederzetting open hebt staan die FP bonus geeft of niet met de info die ik kan vinden en die van jou staat op 60 zo te zien Meester-TS dus zal ook rond die koers zijn dan.
 
afhankelijk van of je een nederzetting open hebt staan die FP bonus geeft of niet

Oei dat heb ik misschien gemist. Bedoel je hiermee dat je in sommige nederzettingen geen fps krijgt? Want klopt dat ik in de eerste weken nog Egypte speelde en nu Azteken de hele tijd, zou het dus kunnen dat het door die Azteken zo ruk is?
 

DarthRonin

Actief lid
Want klopt dat ik in de eerste weken nog Egypte speelde en nu Azteken de hele tijd, zou het dus kunnen dat het door die Azteken zo ruk is?

Er zijn speciale nederzetting afhankelijke beloningen en daar zitten FP's in die per nederzetting verschillen.
Deze beloningen zijn echter schaars, die krijg je niet zo vaak.
Op zich dacht ik dat de normale scherven dezelfde hoeveelheden FP geven, dat zijn toch de beloningen die regelmatig langs komen en het zal dus eerder toeval zijn net zoals je ook ooit een paar weken geen gouden reliek met 100FP krijgt tijdens de GE en dan 3 op 1 level :D
 
Bovenaan