Visuele upgrade van grootse gebouwen

Ik had laatst het idee dat het leuker zou zijn als de grootse gebouwen wat van uiterlijk konden veranderen naarmate je ze in een hoger level zet. Ondertussen houden veel spelers zich bezig met het upgraden van GG's naar level 60 of 80, maar qua uiterlijk maakt het geen enkel verschil of ze in level 1 of level 100 staan. Dit terwijl je de gebouwen uit evenementen wel ziet groter en mooier worden bij het upgraden. Misschien een idee om vanaf level 10 een subtiele verbetering door te voeren in het uiterlijk van de GG's voor elke 10 levels? Naast de beloning van het gebouw zou het een bijkomende motivatie zijn om erin te investeren, en op die manier je stad visueel nog mooier te maken! :)
 
Leuk plan! En dan geniet je ook nog eens van al dat werk wat die ontwerpers er allemaal insteken. Want zeg nou zelf als je een evenemtgebouw plaatst nadat het evenement is afgelopen doe je toch meteen alle upgrades. Je gaat me niet wijs maken dat er spelers zijn die eerst een week gaan kijken naar dat mooie gebouw op dat level en dan en week later weer een upgrade doen, en dan weer, en dan weer. Terwijl 20 levels van een GG, dat doe je zeg maar niet in een minuutje ;-)
 

DarthRonin

Actief lid
Klein probleem.
Die GG's, tenminste degene tot HDT ofzo, zijn veelal afbeeldingen van daadwerkelijke gebouwen.
Hoe denk je die aan te gaan passen, dan lijken ze niet meer op het werkelijke gebouw?
 

blafke

Actief lid
Bij Notre Dame zou bijvoorbeeld die torenspits in het midden van het gebouw kunnen verdwijnen. Dresden zou eruit kunnen zien zoals na het bombardement van 1945. Of zoals voor het bombardement : helemaal zwart van de natuurlijke verkleuring. De San Marco zou eens onder water kunnen gezet worden. Galata zou zijn originele dak kunnen hebben want dat is in de loop van de tijden wel een paar keer vervangen. Wie zoekt die vindt.
 

Fdm1407

Actief lid
Subtiele veranderingen (met de nadruk op subtiel) maken een gebouw toch niet meteen onherkenbaar? Ik vind het een leuk idee iig alleen iedere 10 levels is dan wel te veel van het goede.
 
Klein probleem.
Die GG's, tenminste degene tot HDT ofzo, zijn veelal afbeeldingen van daadwerkelijke gebouwen.
Hoe denk je die aan te gaan passen, dan lijken ze niet meer op het werkelijke gebouw?
Als het gewoon hele kleine veranderingen zijn, hoeft dat helemaal niet uit te maken. Je kunt bijvoorbeeld bij CDM iets grotere/dikkere torens doen, of bij DvA een paar boompjes erbij, of de toren op het begin iets kleiner en later normaal.
 

53 K-Aman

Actief lid
persoonlijk zou ik liever pleiten voor animatie van de militaire gebouwen als er wordt gerekruteerd. Zoals bij de productiegebouwen en de goederen gebouwen. tenslotte kosten die militaire gebouwen veel meer dan de andere in hetzelfde tijdperk en daar mag best wat voor worden teruggezien.
 

MariMaria

Actief lid
Jullie hebben kennelijk allemaal een klein dorpje. Mijn stad past helemaal uitgezoomd niet eens meer op mijn beeldscherm. Als ze morgen een paar boompjes ergens bij zetten ga ik dat echt niet zien hoor. Zonde van het werk.
 
Bovenaan