vishut bij belangrijke gebouwen

DeletedUser10536

Guest
De meeste bijzondere gebouwen worden wel automatisch gemotiveerd door de helpknop. Zo is er ook een update geweest (1.102) dat het landhuis van de heer meer kans maakte om gemotiveerd te worden.

Waarom is dit bij de vishut nog niet het geval?
 

DeletedUser10111

Guest
Wellicht om dezelfde reden als dat HOFjes niet op die lijst staan, je moet echte vrienden hebben die tijd voor je maken, om samen mee te gaan vissen.

Anders dan dat, als ze alle gebouwen op de lijst zouden zetten, dan hebben gebouwen die er nu wel op staan geen meerwaarde meer. Ergens is er dus een grens wat er wel en niet op staat, en de vishut zit dus aan de "niet" kant.
Ik heb er ooit ook 1 gewonnen, en een tijdje in de stad gezet, omdat het er wel aardig uit ziet, en ik even ruimte over had, maar het gebouw is bij de eerste opruiming al lang weer in de vuilnisbak verdwenen.
 

DeletedUser10486

Guest
De vishut is inderdaad niet belangrijk genoeg.
De lijst van de prioriteiten is niet echt goed te noemen. In mijn stad worden eerst alle kennisaltaren gemotiveerd, pas dan de heilige luchtwachten, en pas daarna het landhuis. Aangezien het landhuis beter is, zou dat eerst moeten komen. Nu raakt mijn landhuis niet alle dagen gemotiveerd.
 
Bovenaan