Vier de overwinning

DeletedUser

Guest
Hallo,

Vandaag heb ik twee doelen gekregen met het spel. Ik moest het volk enthousiast maken. Dit is gelukt. Maar de doelen zijn beiden nog niet behaald. Het poppetje aan de rechter bovenkant is groen maar er wordt aangegeven dat ik het nog niet behaald is... Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Heb je al geprobeerd om de pagina eens te vernieuwen? Veel van de problemen worden daarmee opgelost in deze beta.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het beeld weer vernieuwd. Daarmee is het probleem niet opgelost. Ik heb 222 geleverde tevredenheid, maar ben er 188 nodig. Daarmee is het poppetje blij maar heb ik de missie niet gehaald. Hoe moet ik dit oplossen?
 

DeletedUser

Guest
Ook het volgen van het topic werkt niet.. Daarmee is het probleem nog niet opgelost.
 

DeletedUser

Guest
Als je 188 tevredenheid nodig hebt heb je 188 inwoners. Om die enthousiast te maken heb je 140% tevredenheid nodig of zijnde in dit geval 263 tevredenheid terwijl je maar 222 hebt. Je hebt dus te weinig tevredenheid en dan is het ook logisch dat je de missie niet kunt uitspelen. Ben je echt zeker dat je helemaal rechts onder de afmeld knop een smilie ziet staan met een groen vierkant kader? Dus niet het poppetje dat links bovenaan is, als daar een groene cirkel rond is zijn je inwoners wel tevreden, maar niet enthousiast.
 

DeletedUser

Guest
Oke, haha! Bedankt! Ik zat al te zoeken en alles. Ik heb nu onder de afmeld knop een vierkant die groen is. En daarmee de missie gehaald.
Nu moet ik een pottenbakkerij maken, dat is toch aardewerk gebouw? Die staat er al alleen de missie zegt dat die er niet staat. Want voordat ik de missie begon stond het aardewerk gebouw er al.
 

DeletedUser

Guest
Dat is een typische fout in deze beta. Het systeem gaat niet op zoek naar wat je al hebt. Je moet dus een nieuwe pottenbakker bouwen. Ofwel bouw je dus een tweede (extra), ofwel verkoop je die ene en bouw je een nieuwe in de plaats. Van zodra je die opnieuw hebt gebouwd kan je die missie ook uitspelen.
 

DeletedUser

Guest
Noteer dat je ook missies kunt weigeren, er zal dan een nieuwe missie voor in de plaats komen :)
 
Bovenaan