Vicking

MvHs

Actief lid
Er schijnt een nieuw dorp te komen met vickings als verhaallijn. Komt er misschien ook een Nederlands dorp met ons VOC verleden verhaallijn?
 
ik wel,,

ik heb nog enkele voorstellen van tijdperken/volkeren die ze nadien misschien nog kunnen toevoegen

Inca's
Indianen
Egypte
Romeinen
Misschien iets met een maanbasis ;-)
 

Wildstorter

Actief lid
Romeinen zijn eigenlijk al ingevoerd, groot deel van de ijzertijd is daar op gebaseerd.

Griekse of Egyptische mythologie is dan weer wel een hele andere aftakking naar mijn mening. Maanbasis zie ik dan weer als een vervolg in de tijdlijn aangezien je daarmee door kan gaan, de overige kun je niet doorvoeren in een tijdlijn.

Wat ik zelf wel leuk zou vinden is een soort vork met 3 of 4 tanden. Net als bij de laatste event upgrades waar je op het einde uit 3 soorten gebouwen kon kiezen maar dan voor de verhaallijn. Bijvoorbeeld door als handelaar of koning of schurk of nomade. Dan kan de handelaar extra goederen krijgen bij iedere transactie, de koning extra inkomsten uit gebouwen, de schurk extra inkomsten bij plunderen en de nomade bonus op alle productie van goederen zodat deze geheel zelfvoorzienend is.

En dan het mooiste: éénmaal gekozen is er geen weg meer terug!
(Ofja, denk dat Inno nog wel wat dia eraan kan verdienen dus misschien toch een weg terug tegen betaling:D)
 

DeletedUser6877

Guest
Laten we maar eens zien wat ze hebben bedacht, de kans dat een input vanuit hier echt wordt doorgevoerd acht ik zeer klein :)
 
Bovenaan